wtorek, 1 października 2013

Chcę oglądać twoje nogi...


Przedstawiam Wam dzisiaj mój drugi ulubiony zestaw na jesień. 
Pierwszy strój pokazałam tutaj.
W tym tygodniu pogoda nas rozpieszcza, więc mogłam sobie pozwolić na krótki rękaw oraz cienkie rajstopy. A ze względu na to, że na co dzień biegam w spodniach, w weekend staram się ubrać bardziej kobieco, więc spódniczki, sukienki i szpilki królują.
Znam dziewczyny, które ze spodniami się nie rozstają, a warto nieraz zaskoczyć otoczenie i ubrać coś innego :)
A Wy Drogie Panie jak często zakładacie spódnice? 
I proszę nie pisać, że nogi za krótkie, za długie, krzywe, proste... bo do każdej sylwetki można dobrać idealną spódniczkę!



.....
Nie zaproszę cię dzisiaj na wino, chociaż jesteś świetną dziewczyną
Ale jedno czego chcę i Ty dobrze o tym wiesz
Chowasz tę cudowną rzecz, tę o której tylko śnie......











Kurtka - Orsay
Bluzka - Stradivarius
Spódniczka - Stradivarius
Szpilki - New Look

zdjęcia - Edyta
p.s tak wiem szwy w rajstopach się pokrzywiły :)

32 komentarze:

  1. swietna spodnica! całość bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie. Super spódnica

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna spódnica, cenie sobie orsay za to,ze ma fason, kolor i cene dla kazdego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja wyglądasz super zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica :) i świetne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spódniczka i strój i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne połączenie :) bluzka idealnie pasuje do spódniczki, a Ja chodzę zazwyczaj w spodniach - bo mam za chude nogi :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie wyglądasz ! <3 <3 <3
    Wszystko mi się tutaj podoba ! Buty, spódniczka, kurteczka- wszystko jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczki rzadko, ale sukienki często. :) wynika to z tego, że nigdy nie wiem jaką bluzkę dobrać do spódniczki, a z sukienką nie mam takiego problemu. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej spódniczce ♥ Ten kolor, krój...

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ladnie, w moje oko wpadly buciki...

    OdpowiedzUsuń
  12. ulala co za nogi - powinnaś nie tylko w weekend zakładać spódnicę, ale częściej
    ja lubię chodzić w spódnicach, a najbardziej lubię wycięte z koła

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor ma spódnica :) Ja rzadko noszę spódnice, ale od czasu do czasu najdzie mnie ochota ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę proszę, te nogi są sto razy lepsze niż Perfekcyjnej Pani domu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor włosów :) Zapraszam również do mnie :) http://rudacholerka.blogujacy.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne połączenie ! a nogi masz cudowne,można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Extra buty i spódniczka .!:)

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, a pończochy dodają pieprzyku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :)
    Ciekawy outfit :3

    Obserwujemy?
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz rewelacyjnie. Wszystko mi się podoba!!! A jeśli chodzi o mnie i o spódniczki czy sukienki to nie rozstaje się z nimi szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Spodnie owszem jak najbardziej, ale nogi królują w tym czasie. Co z resztą będzie widać w moich stylizacjach przez najbliższy czas :)

    www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ladna bluzeczka :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz fantastycznie!!! Jesteś przeurocza :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawie zestawiłaś spódniczkę z tą bluzką, naprawdę mi się podoba. :)
    No i te rajstopy...
    Spódniczki noszę często, mimo że moja mama uważa, że mam krzywe nogi. Nie ma to jak wsparcie w rodzinie. ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wyglądasz! Masz cudowną i bardzo oryginalną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba, i te rajstopy... wodzące na pokuszenie :)))
    z miłą chęcią dołączam do obserwatorów bloga,
    zapraszam również do mnie,
    pozdrawiam,
    letsgocolour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie! Rajstopy - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tandetne ciuchy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!