poniedziałek, 21 października 2013

Dom w jesiennej aranżacji w TVP 2.


To było szaleństwo. 
Jeden dzień na podjęcie decyzji, drugi dzień na przygotowanie dekoracji, spakowanie ich i wyjazd do Warszawy.
Największy stres przeżyłam jak moje dekoracje po wypakowaniu z walizki nie wyglądały już tak ładnie jak wcześniej...
Dzisiaj przedstawiam Wam pierwotny wygląd dekoracji jesiennych pokazanych w Pytaniu na Śniadanie.
Moje pierwsze dekoracje jesienne znajdziecie tutaj.

Wazon zrobiony z dyni, bukiet róż z liści klonu:





Kolejne wianki na drzwi:





Dekoracja na stół:






Udało mi się Was zainspirowałam choć troszkę? 

23 komentarze:

  1. Wow! Masz talent! Wszystko wygląda idealnie, ale ta dynia jest super! Masz linka do filmu gdzie można cie zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. linka działa pod Windowsem http://pytanienasniadanie.tvp.pl/12732478/dom-w-jesiennej-aranzacji pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przepiękne te dekoracje i bardzo pomysłowe, ja już próbowałam robić róże z liści klonu, nawet robiłam z nich stroiki na Wszystkich Świętych, ale taka ciekawa kompozycja w dyni nie przyszła by mi do głowy :).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Czemu nie pisałaś że będziesz w PNŚ oglądałabym specjalnie dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne ozdoby! pięknie wygląda na drzwiach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne ozdoby, w TVP wyglądałaś rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten bukiet z dynią!

    http://nieotym.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wianki na drzwi w każdej postaci i o każdej porze :) Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo tak bardzo czujemy się zainspirowane :)
    Te dekoracje są cudowne :) Jesteśmy pod wrażeniem :) i Gratulujemy :)
    OBSERWUJEMY :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Kopalnia inspiracji ! <3 Kochana, padam na kolana przez Twoimi zdolnościami. To prawdziwe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne! wszystkie dekoracje są pomysłowe i świetnie wykonane, oczywiście wyglądają rewelacyjnie :) idealnie oddają uroki jesieni :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dekoracje są śliczne. Gratuluję występu w TV,

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te ozdoby, powodzenia życzę i gratulacje!!!
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale to pięknie wszystko wygląda. Bravo!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz talent. Mi najbardziej przypadły do gustu wianki :)

    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację występu:) dekoracje piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci wychodzą te dekoracje, zastanawiam sie tylko kiedy znajdujesz na to wszystko czas? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dekoracje - śliczne :) Bardzo mi się podobają :)
    Nie da się ukryć, że masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurs bukieciarstwa mam ukończony (mus był na studiach) i w ogóle lata edukacji `zielonej`, a takich ozdób bym nie wymyśliła i nie zrobiła :) Brawo, chylę czoło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja robiłam z różami z liści wieniec na 1 listopada z dodtkiem jarzębiny elegancko to wyszło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!