poniedziałek, 14 października 2013

Hallo Dentist.


Ostatnio miałam przyjemność oglądać amatorski spektakl "Hallo Densist". 
Przedstawienie bardzo mi się podobało, było o sprawach ważnych, mniej ważnych oraz śmiesznych.  
Czas spędzony w dobrym towarzystwie szybko się skończył ale ja poznałam to miejsce i wróciłam tam na naukę tańca...

Przedstawiam Wam strój z tego dnia, nie było to prawdziwe wyjście do teatru dlatego postanowiłam wybrać zestaw bardziej luźny i nieoficjalny. 
Coraz częściej decyduję się na bardziej odważniejsze kolory i kroje, tym razem zakupiłam spodnie z obniżonym stanem. Zestaw jest prosty i wygodny a w takich botkach mogę biegać cały dzień :)










Bluzka - Reserved
Spodnie - Vero Moda
Botki - New Yorker

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny luźny zestaw, podobają mi się spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się przedstawiona stylizacja :)
    Zachwycił mnie szalik - śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie sa boskie!!! zapraszam do siebie:
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pofalowane włosy super, ale mozesz zaryzykowac pocieniowanie od lini zuchwy. W takiej fryzurze bedzie Ci do twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że tam wróciłaś na naukę tańca. Powiem tak, strasznie oczyszcza i uspokaja. Sama z chęcią bym się wybrała, ale póki co muszą mi wystarczyć treningi w domu. Życzę powodzenia i wytrwałości w zajęciach.

    www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw i co najważniejsze wygodny

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw :)

    xoprimaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Bardzo Ci do twarzy w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Wyglądasz cudownie <3
    Obserwuje i liczę na rewanż;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna bluzka:) ale najbardziej podoba mi się tekst pod banerem bloga, bardzo prawdziwy i zgadzam się z nim w 100%:) obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie. może masz ochotę wziąć udział w rozdaniu? losowanie już za 2 dni http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe spodnie, są oryginalne, coś innego niż zawsze!
    Pozdrawiam! :)
    http://worldknowledge.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta bluzeczka, a płaszczyk ma śliczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!