piątek, 4 października 2013

Kulturalny zestaw.



Pod koniec września miałam przyjemność wybrać się do Opery. 
Dlatego dzisiaj prezentuję Wam strój jaki w tym dniu wybrałam.
Moja propozycja na kulturalne wyjście nie jest klasyczna. Jednak na swój sposób starałam trzymać się standardów. Ważne aby strój nie był zbyt jaskrawy i kolorowy, należy również zapomnieć o długości mini! Buty muszą być koniecznie na obcasie, nie zakładamy baletek, botków albo koturnów. 
Ja swoją sukienkę urozmaiciłam oryginalnym rajstopami a marynarkę zastąpiłam ramoneską... według mnie wyszło elegancko ale nie nudno. 













Jeszcze tylko delikatna poprawa makijażu i jestem gotowa.






Sukienka - New Look
Kurtka - Orsay
Szpilki - New Look

Zdjęcia - Edyta

23 komentarze:

  1. bardzo fajnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku nie byłam pewna, czy rajstopy, które ubrałaś,rzeczywiście pasuję do tej sukienki, ale im dłużej przeglądałam zdjęcia, tym bardziej dochodziłam do wniosku, że jest idealnie. :)
    Nie jest nudno, ale też elegancko.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo elegancko i kobieco :) świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ulubiona czerń:) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. to się nazywa kultura na wysokim poziomie! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Seksownie i ponętnie!! Piękne zdjęcia- sukienka rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kulturalnie fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To co nasuwa mi się na myśl po obejrzeniu tych niesamowitych zdjęć to po prostu szyk, elegancja i piękno..naprawdę! wspaniały look kochana ♥
    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rajstopy są po prostu wieśniackie! Naprawdę tego nie widzisz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i elegancki strój, rajstopy super się komponują choć nie wiem czy ja bym się odważyła, mimo, że styl coraz bardziej mi się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest świetna i masz przepiękny kolor włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka elegancka! Wyglądasz cudownie ! Kobieco, seksownie i z klasą :))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Rewelacyjne zdjęcia! Bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!