środa, 9 października 2013

Lady in red.


Bluzka baskinka, czyli falbanka wszyta na wysokości talii to ciągle hit wśród krojów. Taki typ bluzki pasuje przede wszystkim do posiadaczek talii. Pięknie ją podkreśli i dodatkowo wysmukli. 

Według stylistki.pl baskinka:
- wyczaruje biodra. Dla kobiet, które mają bardzo wąskie biodra idealna będzie wąska falbana wszyta w talii, lub odrobinę niżej. Dzięki takiej baskince sylwetka będzie wyglądała szczupło, ale zarazem kobieco. 
- ukryje lekki brzuszek. Baskinka jest idealna dla kobiet o figurze klepsydry. Mają one piękne talie i w miarę płaskie brzuchy.
- zamaskuje masywną górę ud, jeśli jest wystarczająco szeroka.

U mnie w szafie gości jedna baskinka a jak jest u Was?











Bluzka - Orsay
Spódnica - Cropp
Szpilki - New Look

24 komentarze:

  1. bluzka świetna w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) bardzo podoba mi sie Twoja bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow, wow!!! Wyglądasz rewelacyjnie, bardzo kobieco i strasznie mi się podoba :)
    Obserwuję :)

    www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny zestaw! Lady in red bardzo mi się podoba.
    Jedyne co mi nie gra to buty ale może się nie znam :) . Ja bym ubrała czarne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz fajnie i ten kolor bluzki ladny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najczęściej bądź Lady in red. To Twój kolor kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie i klasycznie. To się oprze każdej modzie. A ja baskinek nie mam bo bioderek to mam za dużo nawet ;) A buty własnie fajne - nie jest monotonnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie jestem fanką baskinek, ale na Tobie wygląda to bardzo fajnie
    super połączenie z kolorem włosów :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie w czerwieni
    ♡ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam baskinki :) kolor czerwony dodaje jej jeszcze większego uroku :) przepiękny zestaw!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zalotna i piękna :) do twarzy Ci w takich kontrastowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  12. tak, tak, tak! ta skórzana spódnica jest obłędna... i super komponuje się z baskinką! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) baskinka - cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny zestaw ;) ja mam dwie baskinki na bluzkach i dwie na spódniczkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna spódniczka ;d ładnie ci w czerwonym ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście bardzo dobrze Ci w czerwieni :) świetnie komponują się z włosami! Dziękuję za zaproszenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna bluzka :)
    Miłego weekendu, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie ten look jest perfekcyjny! :D
    zapraszam do siebie w wolnej chwili! www.accordingtozofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja.
    Genialne kolory. ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gustowna stylizacja. Brunetce dobrze w czerni ;) Rajstopy są bardzo seksowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!