sobota, 12 października 2013

Moja kosmetyczna 5.

Dzisiaj zapraszam Was do mojej kosmetyczki.
Produkty, które kupuję nie są z najwyższej półki. Często również korzystam z promocji. 
Nie mam ulubionego kremu, tuszu ani płynu micelarnego.
Jednak bez mojej kosmetycznej 5 pokazanej poniżej się nie rozstaję!
Te kosmetyki są podstawą mojego makijażu.

1. Cienie L'oreala, uwielbiam za kolory i trwałość.


2. Podkład Maybelline, nie tworzy efektu maski, ma lekką konsystencję i dobrze kryje. Nadaje się do cery mieszanej oraz tłustej. Polecam również, że względu na przystępną cenę.


3. Roll-on przeciw cieniom. Na ten kosmetyk trafiłam przypadkiem i jestem z niego bardzo zadowolona. Cienie pod oczami są natychmiast skorygowane, a skóra wokół oczu jest rozświetlona i wygładzona. 


4. Baza wygładzająca Dax Cosmetics. Po jej zastosowaniu cera jest gładka, gdyż silikonowa powłoka wyrównuję niedoskonałości. Bardzo wydajna, świetnie się rozprowadza. 
Nie wyobrażam sobie nałożenia podkładu bez użycia wcześniej tej bazy!


5. Korektor do brwi art scenic. Przyciemnia, nabłyszcza oraz optycznie reguluje brwi. Dla osób, które tak jak ja nie robią henny i chcą przyciemnić a nie sztucznie podkreślić brwi. Przystępna cena i dużo wydajność produktu również zachęca.


Jestem ciekawa czy znacie i również polecacie te kosmetyki?

18 komentarzy:

  1. nie miałam okazji używać tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować ten roll-on. Niestety moje cienie pod oczami są bardzo widoczne normalnie, a jeśliby dodać do tego nie przespaną noc lub cieżki dzieńw pracy to, aż w lustro nie chce się patrzeć. Wtedy ratuję się korektorem pod oczy i bez niego nie wychodzę ostatnio z domu.

    www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam ale roll-on by mi się przydał ;). A ten korektor do brwi dostanę w rossmanie?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tylko w Rossmannie go widziałam, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Nie znam tych produktów, ale na pewno wkrótce zagości u mnie affinitone- same pozytywne opinie na jego temat słyszę :)
    Cudownej niedzieli Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do pielęgnacji już od ponad roku używam Mary Kay Time Wise :) Kosmetyki kolorowe też Mary Kay. Polecam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam podkład Maybelline, ale inny i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baza wygładzająca - wypróbuję.
    Roll-on przeciw cieniom - słyszałam same pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale:*

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, OLA

    OdpowiedzUsuń

  11. Witam serdecznie
    Chciałabym przedstawić konkursik, może akurat nagrody przypadną komuś do gustu i zechce wziąć w nim udział...
    Jest to mega konkurs książkowy gdzie zwycięzców będzie aż 19, a nagrodami są przeróżne książki, zarówno literatura kobieca, fantasy, poradniki... Do koloru do wyboru :) Żadnych zadań, żadnych pytań, do zabawy wystarczy jedynie konto na FB.

    Nie chciałabym nadużywać gościnności i linku nie zostawię, ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam na mój profil, a tam znajdziecie Książeczki synka i córeczki, a w nim po boku jest banerek i tak traficie na konkursik :)

    Z góry chciałabym ogromnie przeprosić za spam, wiem że pewnie wiele z Was ma już dość takich autopromocji, ale mimo wszystko spróbuję szczęścia i mam nadzieję, że znajdą się chętni na takie fajne nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze zrobiona stronka. Powodzenia! :
    )

    my page ... spis firm

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna strona, dużo ciekawych informacji, polecam także swoją.


    Here is my web page ... polecane strony

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna strona. Czytałam bez poczucia marnowania swojego czasu.


    Here is my webpage; katalog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się strona ;) sporo informacji i estetycznie przedstawione.
    Pozdrawiam

    My weblog: top strony

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam autorów strony!

    my homepage - polecane strony

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajny design:) Pozdrawiam serdecznie

    my web site; moderowany

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!