poniedziałek, 28 października 2013

Niecodzienny duet.


Tym razem pogoda nie była mi przychylna, miałam tylko kilka godzin na zwiedzenie Warszawy, a przywitał mnie deszcz i silny wiatr. Jednak postanowiłam zrealizować zamierzony plan i zaprezentować Wam kolejną odsłonę żółtej spódniczki. Kolor spódnicy jest odważny dlatego należy uważać, żeby nie przesadzić z kolorami i nie stworzyć zbyt pstrokatego zestawu. Według mnie spódniczka w połączeniu z czernią tworzy niecodzienny duet. Natomiast niebieska bluzka sprawia, że całość nie jest nudna. 

Na koniec apel do Was, drogie czytelniczki - 30 października obchodzimy Dzień Spódnicy, więc proszę Was, żebyście w innym stroju nie wychodziły z domu :)


 















Bluzka - Orsay
Ramoneska - Orsay
Spódniczka - H&M

Zdjęcia - Diana

Przypominam o rozdaniu, jeszcze tylko kilka dni a książka i kolczykami trafią do którejś z Was :)


19 komentarzy:

  1. Kobal i zolty? Udowodnilas ze te dwa kolory swietnie do siebie pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko byłoby ok. gdyby nie czerń lub niebieski. Za dużo kontrastów, brak harmonii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale te kontrasty, podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie żółci z niebieskim!! Super :)

    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kontrastowe połączenia kolorów. :)
    A 30-tego na pewno będę się prezentować w spódnicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeny kolor spódnicy :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta spódnica, ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUper połączenie kolorków! Bardzo mi się podoba :)
    Miłego tygodnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie by do tego zestawu pasowałby czerwona apaszka ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zolty, niebieski moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER ENERGETYCZNA!!! Pięknie i modnie
    super!!

    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsca na sesję zdjęciową.. Zwłaszcza te przy kolumnach.. Nigdy chyba nie napatrzę się na taką jesień.. Poza tym uwielbiam Twoją spódnicę:)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica - piękna :) Bardzo podoba mi się przedstawiona stylizacja :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny ma kolor spódnica, swietne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie miksy kolorów :) dla mnie świetnie ! żółta spódniczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka ujęła mnie od razu :) Boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna spódnica! Ciekawe połączenie kolorów, podoba mi się:)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!