środa, 23 października 2013

Soczyście pomarańczowa jesień.


Pogoda nas rozpieszcza, o takiej jesieni marzyłam! Moją stylizacją chciałam wkomponować się w przyrodę :) 
Przy okazji nazbierałam liści, z których zrobiłam wcześniej prezentowane róże.
Spacer był także debiutem dla moich nowych, wymarzonych oficerek. Wiem, że jeszcze jest za wcześnie na takie buty ale nie mogłam się powstrzymać :)
Miłego dnia!!!

















Sweter - Promod
Spodnie - New Yorker
Oficerki - CCC

Zdjęcia - Ania Krenc

17 komentarzy:

  1. Apaszka świetnie pasuje do spodni, bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesiennie i stylowo :-) super wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Też choruję na takie buty. U Ciebie wszystko kapitalnie zestawione , klorystyka bajeczna. zapraszam na moje blogi. MIKA

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko oprócz spodni mi się podoba, świetny zestaw:)
    )

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wszystko dobrałaś. A buty rewelacyjne :)

    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) Spodnie - cudowne!

    P.S. Polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz racje pogoda jest świetna, pięknie się wpisujesz w jesienne klimaty...
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka piękna pani Jesień :) ślicznie wyglądasz w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe jesienne kolory!!

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia i cudowna stylizacja :) gratuluję ślicznych butów, ja również w tym roku kupiłam nową parę oficerek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. tutte perfettamente!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie ! <3 Piękne kozaczki o torba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory i świetna stylizacja!

    Będę zaglądała tu częściej!!!

    Pozdrawiam
    http://hotell-me-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!