czwartek, 31 października 2013

Summary of October.


Wyjątkowo dziś u mnie nie ma dyni ale są lampiony :)



Październik obfitował w kilka bardzo udanych sesji oraz jednej mniej udanej, zakończonej rozwaloną głową... ale o tym więcej w listopadzie.

Zdjęcie z moją żabką :)

Miałam również przyjemność znowu gościć moje Panie na Lady's Night. 


Poznałam także nowy lokal, gdzie wypiłam pyszną kawkę oraz zjadłam zupę krem z zielonego groszku.






Jeszcze raz dziękuje za prezenty urodzinowe!




Wspomnienie z krótkiej przygody w stolicy.



Zaczęłam tworzyć ale końca nie widać ....


Wieczorami popijam ulubioną herbatkę w nowym kubku, czasami winko.



Listopad zapowiada się równie ciekawie, mam już dla Was kilka stylizacji oraz moje spojrzenie na fotografie, będzie też coś słodkiego. Zapraszam i dziękuję, że jesteście ze mną!

Aaa jeszcze dwa dni i koniec rozdania, więc jeśli jeszcze nie wiecie jak być sexy to zapraszam po książkę:



12 komentarzy:

  1. lubie takie podsumowania :) wypatrzyłam śliczne liściowe kule na sznurkach :))) i te lampki halloweenowe :) Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwalona głowa? YYY coś Ty zrobiła? :D
    a ta żabka to bardziej jak shrek :D słodziak z niego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypadek przy "pracy" ale na szczęście nic poważnego, jedynie blizna mała zostanie...

      Usuń
  3. śliczne lampiony:)
    marzy mi się taki krótki wyjazd do warszawy, ale wiecznie cos stoi na przeszkodzie:/ dawno nie byłam w stolicy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lampiony. Robią cudowny nastrój. Zawsze też intrygował mnie lokal na Bema i widać, że warto tam zajrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te lampiony. Szkoda, że w tym roku nie udało mi się takich zakupić. Ale na przyszły rok będę przygotowana w 100% :)

    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam posty-podsumowania ! :) Super żabka! :) Sama czasem pracuję przy ogranizacji imprez dla dzieci, więc wiem ile frajdy sprawiają im malunki na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne lampiony :)
    Bardzo lubię podsumowania miesiąca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!