sobota, 19 października 2013

Telewizyjny debiut.

Nieperfekcyjna w "Pytaniu na Śniadanie" w TVP 2 - tego jeszcze nie było!
A ja sama nie spodziewałam się, że dzięki dekoracjom jesiennym zostanę zauważona.
W poniedziałek dostałam zaproszenie a w czwartek jechałam już do Warszawy.
Była to fajna przygoda a wszystko wydarzyło się tak szybko, że nawet dobrze się nie zastanowiłam czy ja do telewizji się nadaję:).
Mojemu wystąpieniu przed kamerami towarzyszyła wielka trema, ręce mi się trzęsły jednak udało mi się opanować głos. Nie żałuję, że się zgodziłam.
Tyle dziś, niedługo pokaże Wam wianki i dekorację, które na ten dzień przygotowałam.
Jeśli macie ochotę podaję linka do moich 5 minut  http://pytanienasniadanie.tvp.pl/12732478/dom-w-jesiennej-aranzacji

Kasia Skurska blogerka 





25 komentarzy:

  1. Wooooow gratuluję, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! :) Ogromne gratulacje dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wypadłaś, bardzo swobodnie. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, jestem dumna z Ciebie, i jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!! Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że się jakoś to rozwinie i dostaniesz swój program :)

    www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, Twój blog powinien nazywać się Perfekcyjna Pani Domu!
    Twoje pomysły są bardzo inspirujące :)
    pozdrowienia :)

    xoprimaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Gratulacje Kochana :* :*
    Dekoracje byly tak piękne, że absolutnie zasłużyłaś na tę wizytę w telewizji :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie sobie poradziłaś z tremą, a dłonie drżą nawet starym wyjadaczom szklanych ekranów:) gratuluję sukcesu i trzymam kciuki za kolejne:):) fantastycznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. A kto je pierwszy zauważył?? Ja :DDD Są cudne Kochana! Gratuluję i trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero zauważyłam Kasiu, super !!! Gratuluję, wypadłaś bardzo naturalnie i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!