poniedziałek, 7 października 2013

Yellow skirt.

 

Żółta spódnica to mój kolejny odważny zakup. Taki kolor i krój pierwszy raz zawitał w mojej szafie. Do tej pory kupowałam tylko klasyczne, ołówkowe spódnice, które wydawały mi się idealne do mojej figury. Jednak spódnica szyta z koła według mnie przeznaczona dla drobniejszych, młodszych dziewczyn odjęła mi klika lat :) 
W takim zestawie poczułam się bardziej dziewczęco. 
W stylizacji użyłam różnych faktur tkanin, połączyłam letnią spódnicę z grubymi rajstopami co dało ciekawy efekt. Mam również już inne pomysły na wykorzystanie tej żółtej spódniczki :)










Sweter - Bershka
Koszula - Mohito
Spódnica - H&M %30zł
Torebka - New Look %60zł

Zdjęcia - Edyta

Przypominam o konkursie, w którym do wygrania książka "Bądź sexy":

16 komentarzy:

  1. Skojarzyło mi się z angielską, konserwatywną uczennicą :-) ale kolorystyka zupełnie inna, bardziej barwna- super połączenie. Nietypowe!!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne żywe kolory na jesień!!! rewelacja
    wspaniale ♡
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie, tylko ja wolę bez torby, choć torba sama w sobie superrrr :) kiedy ją kupiłaś, teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, torba to świeży zakup, ponad tydzień temu przecenili je w new looku z 150zł na 60

      Usuń
  4. no efekt jest niesamowity :) w takie rajstopy muszę się zaopatrzyć, bo zawsze mi się podobały, a na jesień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódniczka :)


    Zapraszam na blog:
    http://newlookstyleblog.blogspot.com/
    FACEBOOK:
    https://www.facebook.com/pages/New-Look-Style/581255195269125

    OdpowiedzUsuń
  6. Sembri una ragazza.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam zółtą sukienkę w czarne koty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółta spódniczka- zakup odważny, ale bardzo udany- pasuje do Ciebie :))
    Zawsze wynajdujesz świetne miejsca na sesje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgodzę się że był to odważny zakup i zazdroszczę tej odwagi. Czekam zatem na kolejne stylizacje.

    www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółta spódniczka taka dziewczęca :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała stylizacja, dobranie kolorów ;]]


    Zapraszam do odwiedzin:
    Fashion BLog by Szymon Kloc
    a także do obserwacji ;]

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna torebka...już zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!