sobota, 2 listopada 2013

Black&white.


Tym razem podczas sesji zdjęciowej przeniosłam się w czasie do powojennego Wrocławia.
 W pierwszych latach powojennych w ramach hasła "cała Polska odbudowuje stolicę" stał się miejscem rabunku organizowanego przez państwo. Wszystko co dało się wywieźć - dzieła sztuki, a nawet cegły, blachę, dachówki wywożono do Warszawy.
Dlatego odbudowa miasta trwała kilka ładnych lat. Przez pierwszy okres odgruzowywano zburzone doszczętnie domy. Mam nadzieję, że coś trochę czujecie ten klimat oglądając zdjęcia.

Efekt i temat sesji nie był zamierzony, przypadkiem znalazłyśmy to miejsce i postanowiłyśmy zrobić tam zdjęcia. Kasia zrobiła je czarno białe i to nasunęło mi temat wpisu.














Sukienka/tunika - SH

25 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie są to zdjęcia z większej odległości, aby można było lepiej ująć tło. Myślę, że klimat byłby bardziej widoczny, ale rozumiem, że temat przyszedł później :). Ciekawe miejsce do robienia zdjęć, pozdrawiam :)

    www.bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. interessante e ben

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka :) modelka również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zdjęcia bardzo klimatyczne, ale z chęcią zobaczyłabym chociaż jedno kolorowe :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz i masz, specjalnie dla Ciebie :)

      Usuń
  5. mnie ta (przez scenerię) i nasza następna sesja (tym razem przez spódnicę, którą miałaś na sobie) przywiodły na myśl ten film:
    http://www.youtube.com/watch?v=zmK0Wx1r5Ko

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to miejsce :) Czy ja dobrze widzę, że Kasia wdrapała się na bramę, żeby zrobić zdjęcia z góry? Noooo... to się nazywa poświęcenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, a Twoje włosy w kolorze są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam motywy zwierzęce na ubraniach! szczególnie zebry :) bardzo fajna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja i super zdjęcia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie polaczenia :) wyglądasz bardzo kobieco :) zdjęcia też mnie zachwycają, jednak najbardziej podoba mi się tutaj sukienka, robi wrażenie :D myślę że czułabym się w niej dobrze, oby wiecej takich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka :) Wydaje mi się że w przypadku tych zdjęć czarno-biały zdecydowanie pasuje - w kolorze też fajnie ale jednak to już nie ten klimat :)
    Pozdrawiam,
    http://madeformoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. według mnie to jednak śmieszne, że dorosła kobieta z własnej woli pręży się przed obiektywem i pokazuje się całemu światu w sukience upolowanej w sh. nijak nie mogę pojąć mody na takie blogowanie. pustka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za Twoja opinie! Podobno ma się tyle lat na ile się czuję... ja czuję się młodo i lubię robić to co robię. Nie uważam też, że jest się na coś za starym....

      Usuń
    2. zupełnie nie chodzi mi o wiek, ale o takie blogowanie w ogóle. jakoś nie mogę zrozumieć celowości takiego zajęcia i chociaż jesteś ładną i zadbaną kobietą to nie rozumiem po co to robisz? co ci to daje? potrzebujesz dowartościowania obcych osób, które napiszą, że masz fajną sukienkę? chcesz być dla kogoś inspiracją? ulice pełne są ubranych lub przebranych ludzi, coś mi się podoba, coś nie, mam jednak własny gust i sama wiem co mi pasuje a co nie. nie potrzebuję do tego cudzych podpowiedzi. dla mnie ubieranie się, cykanie kilku fotek i post w stylu... dzisiaj mam musztardową bluzkę i oliwkowe spodnie z takiej a takiej firmy jest co najmniej dziwne i nie mogę pojąć, że kogoś mogłoby to obchodzić.

      Usuń
    3. to jakim cudem trafiłaś na mojego bloga? i czego tutaj szukasz? :) bo niby nie szukasz ale czytasz , oglądasz i jeszcze sprawdzasz co odpisałam :)

      Usuń
  13. Hej, Kasiu ja tam nie krytykuję pomysłu bo naprawdę świetny. podziwiam że robisz to co lubisz bo to w tym wszystkim najważniejsze. ale błagam zmień fotografa, bo uważam że to przez niego wieje tu straszną nudą. musisz wziąć pod uwagę że to blog modowy - a w związku z tym wymaga trochę więcej profrsjonalizmu. Kurdę jak widzę te komentarze typu piękne zdjęcia to aż mnie skręca... Kasia nie czarujmy się podejścia modelki to Ty nie masz, za to masz naprawdę gustowne zestawienia ubrań i ciekawe pomysły na wpisy nie tylko o modzie, i potrzebujesz naprawdę dobrego fotografa który nie tylko zrobi z Ciebie modelkę ale wprowadzi dynamizm i coś ciekawego na Twoim blogu... tak aby oglądający się zachwycił i chciał wrócić ponownie... mnie dzisiejsze zdjęcia już całkiem rozwaliły i zniechęciły do zaglądania tu... totalny brak profesjonalizmu i nuda a do tego te komentarze :"piękne zdjęcia"... słuchaj kochana rób dalej co robisz i się nie zniechęcaj ale zadbaj o odrobinę profesjonalizmu w zdjęciach, jeżeli nie to blog będą oglądać jedynie najbliższe Ci osoby, które z sympatii do Ciebie będą pisać komentarze typu "pięknie" i nic poza tym... a to nie wróży zbyt wiele, wszystko oczywiście zależy od tego jak daleko mierzysz.... jak by nie było życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi/a Anonimowy/a, co do Kasi, to pozuje dobrze, figurę i urodę ma niezwykłą, zdjęcia na bloga tworzą jej przyjaciele i osoby jej bliskie - robimy co możemy i fajnie nam wychodzi :) nie podoba się, konstruktywnie wskaż nam co mażemy poprawić (lecz wpierw pokaż swoje zdjęcia, byśmy wiedzieli, żę mamy do czynienia z profesonalistą, a nie osobą której się programowo nic nie podoba) lub sam/a zgłoś się do fotogarfowania... współpraca z Kasią, to fajna przygoda :)

      Usuń
  14. piękna ta sukienka! jednak można cuda wynaleźć w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka! :)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  16. W jednym na pewno popieram Anonimowego 1 " należy podziwiać ludzi, którzy starają się robić to co lubią". Zgodzę się również z tym, że ludzie w komentarzach słodzą - no bo co mają pisać. Nie chcą przecież by na ich blogach ktoś ich krytykował np. w ramach rewanżu. W takich warunkach ciężko o konstruktywną krytykę, a krytyka nie zawsze oznacza, że osoba krytykująca jest złośliwa i zazdrosna. Kasia ma u mnie wielkiego plusa bo nie usunęła komentarzy Anonimowego 1. Myślę również, że z czasem jej blog nabierze profesjonalizmu - blog nie ma jeszcze roku. Oglądanie jej bloga sprawia mi przyjemność, choć większość stylizacji nie podoba mi się i uważam, że czasem wybrane zdjęcia są niefortunne. To i tak do niego wracam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz, dążę do profesjonalizmu ale perfekcyjna nigdy nie będę, nie zamieszczam stylizacji po to żeby ktoś je kopiował ale mógł się zainspirować do założenia czegoś podobnego albo wprost przeciwnie - nigdy czegoś takiego nie kupił i nie założył a dzięki mnie się o tym przekonał :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!