wtorek, 26 listopada 2013

Energia z drzew.


Dzisiaj rano powitała mnie całkiem inna pogoda niż ta na zdjęciach, ale dwa tygodnie temu takie piękne słońce świeciło we Wrocławiu! 
Podczas sesji na pergoli poprzytulałam się do drzew. 
Przeczytałam gdzieś, że dzięki temu człowiek może czerpać z nich dobroczynną moc i energię, a tym samym skuteczniej walczyć z chorobami. Nie sprawdzałam tego w praktyce, myślę ze jednorazowe przytulanie cudów nie zdziała.
Jednak wiem, że jest to dobry sposób na wyciszenie się i zrelaksowanie, więc szczerze polecam taką terapię :)











Koszulka - Promod
Spódnica - C&A
Torba - New Look

Pierwszy zestaw z długą spódnicą znajdziecie tutaj.
Zdjęcia - Edyta, dziękuję kochana!

22 komentarze:

  1. Przepieknie ! Zycze Ci tylko i wylacznie pozytywnej energii ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny kolor włosów;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?
    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny klimat jesienny,
    Ty ze swoją urodą doskonale się w niego wpisujesz !
    Zestaw tez fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia, a Ty wyglądasz przepięknie :) Bardzo mi się podobają te torby shopperki, mam podobną do Twojej z Pull&Bear!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, też gdzieś czytałam o dobroczynnej mocy i energii czerpanej z drzew. Śliczne fotki i bardzo ładna stylizacja kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę od tego, że CHCĘ taką spódnicę !!!

    Wierzę w energię z drzew, energię od ludzi i energię od wody. Lubię jeździć nad morze wiosną i wczesną jesienią (w tym roku byłam 4 razy nad morzem). Idę na plażę, nie ma prawie ludzi, rozkładam kocyk i medytuję.
    Świetna sprawa i polecam każdemu. Ładuje akumulatory na maxa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica w kilku wydaniach i zawsze urzeka na nowo. Tym razem też świetnie, choć przyznam po ciuchu, że z czarnym golfem najbardziej ją lubię :) Może przez te mocne kontrasty.
    Lubiących fotografię zapraszam na http://edytacygan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny post przepelniony energią:*
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. zaczerpnęłam z tej energii:):)

    http://www.alelarmo.blogspot.com/ blog dla Mam udomowionych i uduchowionych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, szczególnie to gdzie Twoja spódnica oplata drzewo... Piękne...
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama stosuję tę terapię, kiedy tylko mam okazję :)
    Świetnie wyglądasz! Przepięknie Ci w tej spódnicy,a dodatkowo idealnie wpisała się w jeszcze jesienne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie zrobiony wpis;)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie przyjemne, jeszcze jesienne zdjęcia, spódnica bardzo fajna :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia :) i spódnica super!

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się połączenie kolorów ;)
    pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez uwielbiam przytulać się do drzew (stworzyłam nawet o tym posta), wierzę w ich energię :) Piękne zdjęcie i Wrocław <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!