wtorek, 5 listopada 2013

Mój osobisty futrzak.


Mimo krytyki nadal robię to co lubię i nie zamierzam tego zmienić. 
 Z własnej woli "prężę się przed obiektywem i pokazuje się całemu światu". A osobom nie mogącym  pojąć mody na takie blogowanie proponuję do mnie nie zaglądać :) albo umówić się na spotkanie i rozmowę.

Dzisiaj przedstawiam kolejny jesienny zestaw z futrzakiem w roli głównej. To moja pierwsza taka kamizelka ale bardzo przypadła mi do gustu, więc będę szukać podobnych w sh. Jestem również wielkim zmarzluchem dlatego zaopatrzyłam się już w rękawiczki i szalik. 

















Kamizelka - House
Sukienka - House
Buty - Cropp
Komin, rękawiczki - Cropp

24 komentarze:

  1. O i kapturek ma. Widziałam podobny w Bershka. Pewnie nie ma co się przejmować innymi. Najlepiej jest krytykować i nic ze swoim życiem nie robić tylko narzekać.
    Trzymaj się!!! I czekam na kolejne posty :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam bardzo podobają mi się pani buty. Szukam podobnych:) czy to z tegorocznej kolekcj? BO nie mogę ich znaleśc na ich stronie internetowej Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są w cenie wyprzedażowej w croppie, kilka par widziałam jeszcze w galerii dominkańskiej, polecam też jechać do skytower, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. U mnie w Kutnie niestety ich nie ma:(:( Może jeszcze do manufaktury zajrzę przy okazji, może będą:)Wygladają na wygodne. czy może pani potwierdzić, czy tak jest w rzeczywistości?Z góry bardzo dziękuję Dominika

      Usuń
    3. bardzo wygodne, ostatnio biegałam w nich cały dzień po mieście:) powodzenia

      Usuń
  3. coś Ci się stało w skroń?plastry widzę?
    fajne buciki, podobne kupiłam ale z ryłko, mam nadzieje,że będą miały premierę na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz dobre oko :) wypadek podczas sesji zdjęciowej ale już wszystko dobrze!

      Usuń
  4. Świetne botki! Wyglądasz cudownie Kochana :*
    Nie przejmuj się krytyką! Nie ma sensu, Ci, którzy naprawdę są z Tobą zrozumieją, resztę miej w poważaniu :D
    Buziaki! :*
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, bardzo ladnie, podoba nam sie . Buziaki.. Krystyna i Andrzej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw ! Ważne jest, żeby robic to co się lubi ! :):)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw :) Kamizelka - rewelacja, bardzo mi się podoba :)
    Wygladasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten Twój futrzak kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty - rewelacja! Fiolet pasuje do Twojego koloru włosów :D Tylko nie zgadzam się z tymi poziomymi pasami :( Ty akurat możesz sobie na nie pozwolić, bo jesteś bardzo szczupła i nie masz wyraźnie zarysowanej kobiecej sylwetki. Ale polecałabym całej reszcie dziewczyn (jeśli już chcą pasy) - pionowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sesja : ) Ale najbardziej uwagę przykuwają w Twojej stylizacji właśnie buty, świetne ; ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne foty! fajna modelka - na ciuchach, to ja się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kamizelka/ futrzak jest świetna! i na pewno ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten osobisty futrzak! piękne bootki :) cium!

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam te kamizelki i dokładnie je "zmacałam" bo są niesamowicie mięciutkie! :D chyba też sobie taką sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w sam raz na te chłodne, jesienne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. urocza kamizelka, chce taką samą !

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetny kolor włosów. A i butki Twoje mnie również urzekły, proste lecz eleganckie, takie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zestawy sweter+ rękawiczki. zawsze odwrócę się na ulicy widząc kobietę w takim zestawie:) Bosko wyglądasz:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kamizelka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sama szukam idealnej futrzastej kamizelki :) ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!