niedziela, 24 listopada 2013

Mój portret.


Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt 
Bo tego nie wiesz nawet sama Ty 
W tańczących wokół szarych lustrach dni 
Rozbłyska Twój złoty śmiech 
Przerwany w pół czuły gest 
W pamięci składam wciąż 
Pasjans z samych serc 




Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt 
To prawda nie potrzebna wcale mi 
Gdy nie po drodze będzie razem iść 
Uniosę Twój zapach snu 
Rysunek ust, barwę słów 
Niedokończony, jasny portret Twój 

Uniosę go ocalę wszędzie 
Czy będziesz przy mnie, czy nie będziesz 
Talizman mój, zamyśleń nagłych Twych i rzęs 
Obdarowany Tobą miła 
Gdy powiesz do mnie kiedyś: wybacz 
Przez życie pójdę oglądając się wstecz 










Bluzka - New Look
Czarna bluzka - House
Spodnie - House

Iza i Edyta dozgonne podziękowania za zdjęcia i nieprzeciętnie spędzony czas!

15 komentarzy:

  1. śliczny kolor wlosów! meeega! Kwitniesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes Kasiu bardzo ladna, wszystkiego najlepszego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na Twój kolor włosów :) Piękny, wyrazisty, głęboki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze świetne zdjęcia, po drugie rewelacyjne spodnie, a po trzecie to wszystko mi się podoba!!:)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemskie zdjęcia! Rozkwitasz z każdym postem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żar we włosach :) i 100% przyjemność ze współpracy! Kasiu prześlicznie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jakie Ty masz piękne włosy! Cudowna jesteś i zjawiskowa!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia Kasiu. rozwijam ciekawy projekt blogowy z myślą o udomowionych i uduchowionych Mamach:) przyszła mi właśnie pewna myśl do głowy po obejrzeniu Twoich zdjęć. Odezwę się do Ciebie prywatnie:) a już dzisiaj zapraszam na bloga: http://alelarmo.blogspot.com/ pozdrawiam. Będę tutaj zaglądać:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia są po prostu przecudowne, marzy mi się kiedyś taka sesja :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!