piątek, 15 listopada 2013

Termoloki - mój sposób na fale.


Długo szukałam dobrego sposobu na loki. Próbowałam kręcić włosy prostownicą, wałkami na rzepy, lokówką ale efekty mnie nie zadowalały. Ania powiedziała mi o termolokach, przywiozła, pokazała i to jest to czego chciałam.


Wałki są bardzo łatwe w użyciu, bez białych nakładek gotuję się je przez około 5 minut w wodzie. Następnie kolejno je wyjmując nawija na suche włosy i zapina białą nakładką.
Wałki wypełnione są glinką keramzytową która jest doskonałym kumulatorem ciepła.


Cena wałków to około 10 zł za 10 sztuk, dla mnie jest to wystarczająca ilość. Moje wałki mają średnice 28 mm.



Wałki trzymam na włosach 5-10 minut. Na koniec delikatnie prostuje włosy i włala :)


Więcej zdjęć z tej sesji jeszcze w listopadzie na blogu!

19 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia - szczególnie ostatnie. A loki super - bardzo naturalne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najważniejsze, że nie trzeba w tym spać, (z Twojego opisu nie wynika, że zakłada się je na dłużej). Ciekawe, kiedyś o nich słyszałam, ale nigdy ich nie kupiłam. Myślę, że to lepszy wybór niż lokówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wałki trzymam na włosach 5-10 min, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piekne wlosy, wlasnie szukalam latwego sposobu na krecenie wlosow, dzieki.
    www.shopaholicinlondon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, własnie mi przypomniałaś, że ja też mam te termoloki i nie zawaham się ich użyć na niedzielną sesję:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne te wałki. Świetnie, że o nich napisałaś! Z pewnością je zakupię :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na rozdawajkę na mojej stronie, można wygrać aniołka z masy solnej :) http://masasolna.ubf.pl/news.php?readmore=37

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś takie, ale niszczyły mi końcówki bardzo, a po godzinie miałam włosy proste :D taka natura moich włosów. Także teraz nic z nimi nie robię i tak się czuję najlepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne masz włosy :>
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. końcowy efekt jest boski :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt końcowy jest świetny :) muszę rozejrzeć się za takimi wałkami, bo jeszcze nie słyszałam i nie próbowałam tej metody :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna z Ciebie kobieta, bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. masz piękny kolor włosów :) z tymi wałkami, to dobry pomysł, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    pomysle nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze mi się marzyły właśnie takie fale :) szkoda tylko, że włosy mam jeszcze za krótkie do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OGIEŃ w włosach

    http://www.miscellaneousboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!