czwartek, 19 grudnia 2013

Idealna sukienka?


Huragan Ksawery szalał po Europie a ja "narażając" swoje życia robiłam zdjęcia na dachu galerii.
Żartuję oczywiście- nie było tak źle, ciągle jestem cała i zdrowa.
Szukam dla siebie idealnej sukienki. W mojej szafie jest kilka sukienek ołówkowych, przylegających do ciała. 
Tym razem chciałam spróbować czegoś innego. 
Jednak sukienka z Reserved nie zagościła w mojej szafie na dłużej. 
Wymieniałam ją na inny model - idealny na wieczór wigilijny.
 A wy jakie lubicie sukienki?










Futerko - SH
Sukienka - Reserved (nowa kolekcja)

Zdjęcia Paweł http://nieobecny.flog.pl/

21 komentarzy:

  1. Wyglądasz w niej świetnie a to dlatego, że jesteś piękna kobietą z doskonałą figurą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, ale to co przykuło moją uwagę to nie sukienka, ale niesamowity kolor włosów modelki :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW !!! Sukienka jest czadowa. Chcę taką ! Uwielbiam ten fason, jutro będę w CH i będzie moja :) Połączenie kremowej sukienki z czarnymi kryjącymi rajstopami REWELACJA!
    PS: świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tą sukienką, rzeczywiście coś zupełnie nowego - ładnie Ci w niej. Futerko czad!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Mój ulubiony typ sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się podpisuję, ten fason na dodatek ujmuje lat, o ile ma się właściwą figurę, oczywiście (to było do mnie).

      Usuń
  7. sukienka kochana to idealny zakup - bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka! a Ty ślicznie wygladasz na zdjeciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka :) świetnie wyglądasz :) a suwak to taka wisienka na torcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna - niby prosta ale z małym pasurkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię sukienki o takim kroju :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka ładna, ślicznie w niej wygladasz :)
    Futerko - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ԝoah! Ι'm really enjoying the template/theme of thyis blog.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's difficult to get that "perfect balance" between usabilіty аnnd appearance.

    I must say you have done a еxcellent job with this. Also, the blog loads verdy quick fߋr me on Opera.
    Outstanding Blog!

    Here is mmy webpage ... fishing lures ebay uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Howdy wօuld you mind stating which blog platform you're working with?
    I'm lookijg to start my ownn blog soon but I'm having a
    tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

    The reason I ask is because your design and styl seems differejt then most blogs and I'm lookinǥ for something unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!


    Have ɑ look att myy blog - Fishing Lures Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  15. Hurrah, tҺat's what I was exploring foг,
    what a data! present heг at this wеb site, thanks admin of this
    web site.

    Also visit my weeb blog; lionel model trains

    OdpowiedzUsuń
  16. Prеtty section of content. I simply stսmbled uρon
    your site anԀ in ɑfcession capital to claim thаt I acquіre in
    fact lovеd acсount your blog posts. Anyway I'll be subsсribing on your feeds anɗ even I success you
    accеss consistently faѕt.

    my web blog ... bass fiѕhinɡ lures types ()

    OdpowiedzUsuń
  17. Thаnks foг finally talking ablut > "Idealna sukienka?" < Liked it!

    Also visit my site fishing lսres ebay uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Ԍeneraly I don't read post on blogs, hoѡever I wish
    to say that this write-uρ very pressured me to take a looκ ɑt and doo it!
    Yoour writing style has been surprised me. Thank you, quite great pߋst.



    mу web bloց; Fishing Lures for bass

    OdpowiedzUsuń
  19. I'll іmmediately grab your rss as I can not find yߋur email
    subѕcrription link or newsletter service. Ɗo you've ɑny?
    Pleaѕe аllow mme recogոize in order that I could subscribe.
    Thanks.

    Feel frde tto visit my web-site; alabama rigs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!