niedziela, 29 grudnia 2013

Little black dress.

Moja kolejna propozycja sylwestrowa to Mała Czarna:) 
Ta nieskomplikowana sukienka sprawdza się na każdą okazję.
Na pewno znajdzie się podobna w waszej szafie, więc jeśli nie macie pomysłu na strój to wskakujcie w małą czarną, gwarantowany dobry wygląd!

Niebawem będę miała dwa Was ostatnią stylizacje w tym roku. 
Będzie to zestaw idealny na "domówkę", więc bądźcie ze mną :)






Sukienka - Top Secret
Lokal - Turbulencje 
Zdjęcia - Edyta i Paweł. Bardzo Wam dziękuję za cierpliwość, pomoc i mile spędzony czas:)

18 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) I czekam na ten zestaw na domówkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - piękna sukienka, świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Katarzyna, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie modowej
    improwizuje.pl
    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy , tak starannie ułożone <3
    Mam pytanie - widzę , że masz baner Romwe, a ja zastanawiam się na czym polega współpraca z nimi ?
    Na tym, że co miesiąc dostajesz od nich ubrania, czy po prostu musisz robić kolaże żeby dostać jakieś punkty? Proszę o odp. u mnie pod postem ::)
    Obserwujemy? Zacznij ; * http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:) ja w w tym roku też w małej czarnej:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta sukienka:) Ogólnie fajna stylizacja:)

    http://pozytywnespojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta sukienka. Miałam podobną na kolacji wigilijnej (http://antymarka.blogspot.com/2013/12/kobieta-zmienna-jestwoman-variable-is.html).

    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Ja też stawiam na małą czarną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka :) Pięknie Kasiu wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę! Właśnie mi przypomniałaś że mam w szafie coś podobnego tylko z koronką u góry :) W prawdzie mam już gotowe cekinki.... ale jeszcze nie wiem gdzie wyląduje więc dzięki :D
    Piękna kobieta z Ciebie :) Miło się patrzy.... będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu pierwsze zdjęcie jest R E W E L A C Y J N E !!!
    Też uwielbiam małą czarną, jest ponadczasowa i sprawdza się w każdej sytuacji.
    A najfajniejsze w niej jest to, że dodatki potrafią diametralnie zmienić stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, klasyczna i najseksowniejsza ze wszystkich :-D Pozdrawiam i samych dobroci w 2014 życzę! :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka ja bym tylko zamieniła rajstopy na cieliste. Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wyglądasz! Obserwuje i licze na rewanż ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. zmiotło mnie z powierzchni ziemi, wyglądasz przez duże W :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu na tych zdjęciach z zebranymi włosami wyglądasz pięknie, sukienka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!