sobota, 7 grudnia 2013

Rozgrzewająca zupa meksykańska.


Nad Polską szaleje Ksawery, jest zimno i wietrznie. Koniecznie trzeba się rozgrzać po spacerze w taką pogodę. A jeśli na dodatek złapało Cię przeziębienie to zupa idealna dla Ciebie:)

Przepis dla całej gromady głodomorów na pyszną, sycącą i pikantną zupę meksykańską.

Składniki
7 ziemniaków
3 marchewki
1 puszka kukurydzy
1 puszka białej fasoli
1 puszka czerwonej fasoli
7 cebul i 7 ząbków czosnku
1/2 kg mięsa mielonego
1 litr soku pomidorowego
sól, pieprz, chili



Warzywa myjemy, obieramy i kroimy w niedużą kostkę. Zalewamy ok 1 litrem zimniej wody i gotujemy prawie do miękkości.
Następnie dodajemy warzywa z puszki wraz z zalewą.
Na patelni smażymy cebulę i czosnek oraz dodajemy mięso mielone.
Całość smażymy co jakiś czas mieszając.
Dodajemy wszystko do garnka i dolewamy sok pomidorowy.
Zupę mieszamy, doprawiamy do smaku i całość jeszcze chwilkę gotujemy.







Smacznego :)
Ja pojadłam i zabieram się za pieczenie pierniczków!

14 komentarzy:

  1. brzmi pysznie!! chyba skorzystam z Twojego przepisu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna ze smaczna i rozgrzewajaca.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi smaka narobiłaś, jeszcze takiej nie robiłam, a miałam taki pomysł jakiś czas temu, żeby spróbować i bach! dajesz przepis :)) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, no, kochana wiem co będę mieć dziś na obiadek w domku - Dziękuję za inspirację :*
    dla mnie jesteś Perfekcyjna pani domu !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    dzieki za insipracje! chyba juz wiem, co u mnie jutro na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo apetycznie.Na pewno skuszę się i spróbuję przygotować taką zupkę dla rodziny,:)
    Ps. Nie miałam kiedy Dziękuję z opóźnieniem bo z opóźnieniem ale informuje że wygrana w Twoim rozdaniu dotarła w całości i kolczyków każdy mi zazdrości.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smakowicie! :) Na pewno jest pyszna! Podkradam przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglada przepysznie :) musze wyprobowac Twoj przepis..:)

    Kochana, chcialam poinformowac, ze Twoj blog zostal dodany na liste Polskich Blogow i Vlogow Kobiecych na Swiecie w zakladce POLSKA.

    Dodatkowo Zapraszam serdecznie na konkursik ‘Gaduła GRUDNIA’ do wygrania niespodzianka!

    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/2013/12/konkurs-gadula-grudnia-zapraszam.html
    BUZIAKI!!! do usłyszenia..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!