poniedziałek, 9 grudnia 2013

Wianek z jemioły i inne dekoracje świąteczne.


Wkoło jest już bardzo świątecznie, na rynku trwa Jarmark Bożonarodzeniowy a sklepy zapraszają do robienia zakupów "prezentowych". Jedynie pogoda znowu robi nam psikusa - dziś pada deszcz zamiast śniegu.
Dlatego i ja aby nie zostać w tyle, zaczęłam przygotowania. 
Pierwsza porcja pierniczków upieczona, część z nich ozdobiona ale większość już zjedzona :)
Pod koniec tygodnia podam Wam mój przepis na pierniczki.
Poza tym brakuje mi weny w tym roku do robienia ozdób świątecznych .
Jednak przypadkiem na drodze do przedszkola znalazłam jemiołę, więc postanowiłam zrobić z niej wianek na drzwi. Zajęło  mi to niecałą godzinkę.
Od dzisiaj witam gości całusem pod jemiołą ;)




Odkurzyłam też stare dekoracje:




Na stół wyciągnęłam kupione na wyprzedaży w ubiegłym roku podkładki pod talerze:



w tamtym roku chyba ładniejszy wianek mi wyszedł, oceńcie sami:

15 komentarzy:

  1. swietne!

    xx
    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mogłabym się zapomnieć pod tym wiankiem, czule obejmując i całując;) pozdrawiam

    http://alelarmo.blogspot.com/ dla Mam. o Mamach.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku tez jest sliczny, bardzo zdobia kuleczki. Ja mam tylko malutka galazke jemioly.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też rozpoczęłam już dekoracyjne przygotowania do świąt. W tym tkwi, moim zdaniem, o wiele większy urok, niż we wszystkich świecąco-grających centrach handlowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z jemioły jest śliczny i pasuje i na drzwi i powieszony przy żyrandolu. Nie lubię jak wisi wiącha jemioły przy żyrandolu a w postaci takiego wieńca wyglądałaby bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jemiolowy wieniec wyglada pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wianek z jemioły super ! zainspirowałaś mnie bo nie miałam pomysłu a chciałam coś sama zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek pierwsza klasa. Brawo, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek boski! Mogę, mogę, mogę? Pokazać na ogrodach? :))) :* też robię pilnie, w przyszłym tygodniu będę dziergać dla znajomych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ze możesz :) będzie mi miło !
      buźka

      Usuń
  10. Dzięki , dzięki :** Wrzucę pewnie w weekend :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jemioła, tak co roku gości w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!