czwartek, 9 stycznia 2014

Bordo i granat.


Dzisiejszy zestaw to dojść odważne połączenie kolorów - borda i granatu.  Uważam, że te barwy idealnie ze sobą współgrają a ja w tym zestawieniu czuję się wyjątkowo dobrze. Wydaję mi się także, że taka rozkloszowana spódniczka odejmuje mi lat i nie czuję się w niej na swoje 30+ . Pamiętajcie Drogie Panie, że macie tyle lat na ile się czujecie! 












Żakiet, buty  - House
Spódnica - H&M
Chusta - SH

Zdjęcia Edyta Cygan http://edytacygan.blogspot.com/

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorów, spódniczka extra:) Pięknie wyglądasz:)
    Ale nie wiem czy w Twoim przypadku odmładzanie się to dobry pomysł, wyglądasz na 18, to kilka lat mniej i nie wpuszczą Ci do kina na film dla dorosłych.:):):)
    Masz rację, mamy tyle lat na ile się czujemy:)
    pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rajstopy!!!!! Mają bardzo fajną fakturę:)
    www.antymarka.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie kolorów, a chusta jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo i elegancko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. 30+ ?!!!! Jestem w ciężkim szoku. Chcę tak wyglądać jak będę w Twoim wieku :) Świetne połączenie kolorów, wygląda bardzo ładnie i ciekawie, zero nudy :)

    __________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo podoba mi się Twój naszyjnik :)

    Pozdarwiam serecznie :D
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę świetne połączenie:*) pięknie wyglądasz! pozdrawiam serdecznie:*))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne połączenie kolorów:) Inspirujesz do zmian:):) pozdrawiam:)

    http://www.alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne połączenie ;-) nie spodziewałam się,ze to tak fajnie wyglądać może;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie:) masz piękne nogi śmiało je eksponuj i nie przejmuj się wiekiem, nie widac po tobie 30+:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz rewelacyjnie, fantastyczne kolory, ktore idealnie podkreslaja Twoja urode
    z przyjemnoscia obserwuje!
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie ;) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!