środa, 15 stycznia 2014

Kwiaty w zimie.


Czy tylko w wiosennej garderobie mogą pojawiać się motywy kwiatowe? 
Zdecydowanie - NIE!
Ja urocze, kolorowe ubrania kupiłam na zimowych wyprzedażach. 
Ostatnio na blogu mogliście oglądać dwie kwiatowe spódnice, a dziś prezentuję Wam bluzkę w podobnym deseniu. 
W przyrodzie brakuje kolorów ale nie zapominajcie, że mogą pojawiać się one na ubraniach.
Czy w Waszej szafie Drogie Panie można znaleźć kwiaty? :)_









Płaszcz - Bershka
Bluzka - Stradivarius
Spódnica - Top Secret
Buty - Promod

Zdjęcia - Diana

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię motywy kwiatowe, więc jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak, są kwiaty w szafie:)
    Twoje w bardzo fajnym wydaniu,
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Na innych Paniach kwiatowy motyw bardzo mi się podoba zwłaszcza ostatnio, natomiast ja sama nie widzę się w takim wydaniu. Po porostu do mnie nie pasują kwiatki :) Ale Tobie jest prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka :) Ja jakoś ostatnio przekonuję się do kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że można znaleźć :) Świetna bluzka :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię kwiaty o każdej porze roku ;) Śliczną masz bluzkę!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kwiaty:)uwielbiam ten motyw nie tylko na bluzkach ale również na spodniach!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Floral zimą to dobry pomysł. Trzeba jakoś rozweselać szare ulice :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ci ładnie w tym karmelowym płaszczyku świetnie pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie w szafie jakoś nie ma kwiatów. Chyba czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musiałabym długo, długo szperać i szukać, żeby trafić na kwiaty w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka ladna ale nie w tym zestawie. Gdy jej nie wiac calosc komponuje sie lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!