sobota, 25 stycznia 2014

Lata 20, lata 30.


Tematem zajęć fotograficznych, w których miałam przyjemność uczestniczyć były lata 20. 
Wspaniałą modelkę Anie mieliście przyjemność poznać na zdjęciach z mąką. Tym razem wcieliła się ona w seksowną i wyzwoloną kobietę.  Makijaż kobiety tej dekady to mocno podkreślone oczy, wyglądające na smutne  i małe, ciemnie usta. Włosy koniecznie pofalowane. Niestety nie udało nam się znaleźć sukienki, która byłaby charakterystyczna dla takiego wizerunku. Jednak całość wg mnie i tak wypadła nieźle. 
Zresztą oceńcie sami:)














Modelka - Ania
Makijaż, fryzura - Edyta
Zdjęcia - ja 

14 komentarzy:

  1. Magiczne zdjęcia... :)

    zapraszam do sb :)
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nieźle? Dla mnie fantastycznie, ale może się nie znam?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia i strasznie podoba mi się tematyka. Czekam na kolejne porcje zdjęć :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jedna z moich ulubionych sesji :) Warto było poświęcić tyle czasu na przygotowania, bo efekt jest rewelacyjny. Kasiu zdecydowanie powinnaś robić zdjęcia, masz do tego dryg - serio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna sesja, też bym chciała taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne retro! o tak
    super

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sesja!

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, klimatyczne zdjęcia! Kocham styl lat 20-tych i choć może zabrzmi to dziwnie, uważam, że dama z papierosem ma swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego ludzie tak masowo się publikują, co w tym widzą?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog:) subskrybuję i zapraszam do mnie:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!