czwartek, 2 stycznia 2014

Sałatka makaronowa z suszonymi pomidorami.


Dzisiaj mam dla Was przepis na sałatkę makaronową, która zagościła na moim stole podczas Lady's night. Przyniosła ją moja koleżanka Ewa za co jej bardzo dziękuję! Jest szybka do przygotowania, nieskomplikowania i najważniejsze bez majonezu, wg mnie powinna się ona nazywać się "palce lizać".

Składniki:
paczka makaronu kokardki
suszone pomidory w oleju 
pestki dyni i słonecznika
natka pietruszki

Makaron gotujemy al dente, pestki prażymy na suchej patelni pod koniec dodając trochę sosu sojowego. Wystudzone składanki łączymy z pokrojonymi pomidorami i natką pietruszki. Zalewamy olejem z pomidorów. Na koniec można posolić i popieprzyć - dla mnie nie jest to już konieczne.

Szczerze polecam i życzę smacznego.




 

8 komentarzy:

  1. mniam, mniam kochana - uwielbiam Twoje przepisy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie, fajny przepis

    OdpowiedzUsuń
  3. Biore przepis i jutro bede robila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam identyczną wersję tylko zamiast pestek z serem mozarellą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) przy najbliższej okazji wypróbuje Twoją wersję.

      Usuń
  5. uwielbiam suszone pomidory ♥ muszę wypróbować ten przepis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!