środa, 12 lutego 2014

Siła Kobiecości!


Oglądając zdjęcia z Anią naszła mnie pewna refleksja... a mianowicie o sile kobiecości, która jest naszym wielkim skarbem.
Nie chodzi mi jednak o demonstrowanie swojej siły w rywalizacji z mężczyznami, 
najlepiej na zewnątrz pozostać delikatną i kobiecą, a we wnętrzu gromadzić pokłady mocy. 
Kobieca siła leży w naszej psychice i na pewno nie jest to umiejętność używania śrubokręta. 
Nieraz zdarza nam się upaść pod naporem bólu, cierpienia, zranienia ale wstajemy bo jesteśmy sile! Mamy prawo popełniać błędy, lokować swoje uczucia w niewłaściwej osobie ale najważniejsze jest mieć siłę dokonywać zmian i nie bać się ich.

Więc drogie Panie, Matki, Żony, Kochanki nie zapominajcie, że w nas siła! Tylko od nas zależy czy będziemy szczęśliwe. Nie bójmy się zmieniać naszego życia bo na zmiany nigdy nie jest za późno a nikt tego za nas nie zrobi!
  A więcej o szczęściu w życiu codziennym napiszę kiedyś :)
Na koniec pragnę zaznaczyć, że zbieżność powyższego tekstu z Anią na zdjęciach jest przypadkowa. 









Modelka - Ania
Zdjęcia - ja 

Siła kobiecości jest w Tobie!

7 komentarzy:

  1. tak, siła w nas kobietach:) na aleLarmo ruszył cykl: wspierajmy się!:) Zachęcam do tworzenia kobiecych ławic, bo nich jest wyjątkowa energia:):) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia i modelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, co do zmian to jak najbardziej się zgadzam! U mnie kilka lat temu nastąpiły zmiany o 180 stopni. Dzięki temu mam zupełnie inne życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kobieta tylko makijaż jak dla mnie ciut za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  5. sesja robi ogromne wrażenie - Brawo !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane! Zgadzam się w 100%! Mamy w sobie siłę, z której nawet nie zdajemy sobie sprawy. Wystarczy tylko ją odkryć!

    Piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kobieta, ale makijaż okropny, zwłaszcza oczy pomalowane jak na Haloween.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!