niedziela, 9 lutego 2014

Szary Wrocław.


Wyprzedaże dobiegły końca, już tylko w niektórych sklepach zostało kilka wieszaków dużych rozmiarów, przecenionych ubrań.
Ja w ostatniej chwili trafiłam na cieplutką kurtkę i komin, w których przechodziłam ostatnie mroźne dni.
Następne wyprzedaże w czerwcu :)

W tle możecie oglądać zaniedbane Wzgórze Partyzantów. 
Jest to miejsce godne zainteresowania nie tylko ze względu jego historyczną przeszłość ale także ciekawą architekturę. 
Niestety zabytek aktualnie niszczeje, mimo tego zachęcam pasjonatów fotografii i blogerów do odwiedzenia tego miejsca.











Kurtka - Stradivarius
Komin - Reserved
Sweter, spodnie - Promod
Torebka - Bershka

miejsce - Wzgórze Partyzantów
Zdjęcia - Edyta http://edytacygan.blogspot.com/

12 komentarzy:

  1. Ślicznie :) piękna kurtka i komin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, śliczna Ty i bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh ja jak zwykle przegapiłam wyprzedaże ;) klimatyczne zdjęcia, ładne kolory..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne zdjecia, zwrocilam uwage na kozaki, wygladaja na wygodne .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter,a miejsce godne zdjęć sukni wieczorowej :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana a ile kosztowała ta kurteczka, podobnej poszukuję :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. :) Mam tę samą kurtkę czarno-szarą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzgórza Partyzantów w centrum miasta, a zupełnie jakby nie istniały, wszyscy omijają niezauważenie. Nikt nie ma pomysłu co z tym miejscem zrobić. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szary Wrocław, ale za to Twoje włosy jaki biją kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie byłam na Wzgórzu, zostałam zachęcona żeby je odwiedzić:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!