wtorek, 25 lutego 2014

Train station.


Podczas studiów często korzystałam z usług Polskich Kolei Państwowych, jednak wtedy nie było tam tak czysto i elegancko jak jest teraz. Ostatnimi czasy miała przyjemność dwa razy jechać pociągiem, w czerwcu wybrałam się do Legnicy na zjazd absolwentów, a w listopadzie skorzystałam z zaproszenia TVP 2. Za każdym razem wchodząc na Dworzec Główny mam w pamięci jego stary obraz i trudno mi uwierzyć, że teraz wygląda zupełnie inaczej, lepiej.
Gdyby jeszcze pociągi się nie spóźniały.... 











Sweter - Promod
Spódnica - H&M
Płaszcz - Bershka

więcej czarno-białych zdjęć z tej sesji znajdziecie u Edyty - zapraszam serdecznie 
http://edytacygan.blogspot.com/2014/02/stacja.html

11 komentarzy:

  1. nie pamietam, kiedy ostatnio jechalam pociagiem :) slicznie wygladasz w tym rozowym sweterku, jest taki delikatny:)

    zapraszam do siebie na nowego posta!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, to ostatnie czarno-białe najlepsze. Płaszcz mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem pasek tutaj nie pasuje. Bez niego będzie zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kochany Wrocław :) Studiowałam w tym mieście i tęsknię za nim bardzo. Nie widziałam jeszcze dworca po remoncie :) Wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od razu wpadła mi w oko spódnica, ma ciekawy fason i wzór :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódnica:) w moim stylu i w moim fasonie;-p
    świetne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódnica :) Wygladasz pięknie :) A to prawda Dworzec Główny we Wrocławiu jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow faktycznie dworzec robi wrażenie.
    Dobrze że Polska piękniej i nie straszy przynajmniej w niektórych miastach obskurnymi dworcami.
    Pasek mi się podoba. Taki na przekorę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście wrocławski dworzec robi teraz wrażenie :)
    Świetne zdjęcia Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wspominam wspaniałe czasy gdy co tydzień odjeżdżało się z 4 peronu, czasem w niezłym ścisku ;)
    Co do paska, to zgodzę się z przedmówcą, że mogłoby go nie być :0) natomiast cała seria to jedna z lepszych w Twoim wykonaniu. Gratulacje.
    ulubione zdjęcie to kolorowe na hali głównej.
    Koyote

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, fantastyczne zdjęcia! teraz nasz dworzec jest super! :) Ty cudnie wyglądasz! świetna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!