niedziela, 23 lutego 2014

Wiosna w powietrzu.


Czujecie już wiosnę w powietrzu? Ja nie tylko ją czuję ale też widzę! Ponoć są już pierwsze bociany:)
Szczególnie w takie słoneczne dni jak dziś, zrzuciłam bym już ciężkie płaszcze i zimowe kozaki.
Czekam na wiosnę i mam cichą nadzieję, że zima już do nas nie zawita. Dlatego w dzisiejszym stroju znowu pojawia się motyw kwiatowy i upolowane w Second Handzie futerko.
A niebawem inne wiosenne zestawy, gdyż wraca do mnie wena i chęć do działania :)












Kurtka, futerko - SH
Spodnie - Orsay
Bluzka - Stradivarius

8 komentarzy:

  1. Ja też już poczułam wiosnę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez już wiosna :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, już jest bardzo wiosennie, zima raczej nie wróci. Świetne zdjęcia i bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne zdjecia, a dzieci jak biegaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wiosennie i pozytywnie! jak zawsze u ciebie kochana!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Słońce - widać lubi wplatać się w twoje piękne włosy :) Super fotki. Pozdrawiam
    Koyote

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!