niedziela, 2 marca 2014

Bananowy koktajl i naleśniki z pieczarkami.

Dziś na szybko mam dla Was dwa banalnie proste przepisy. 

Po pierwsze koktajl, na który składa się banan, porzeczki czerwone, kiwi i kefir - często jest moim drugim śniadaniem. W tych owocach jest pełno słodyczy, więc o cukru zapominamy!
Szybko, zdrowo i pożywnie :)




Druga propozycja jest bardziej obiadowa  - naleśniki, które co piątek serwuję moim dzieciom. 
Chłopaki preferuję naleśniki na słodko ale ja wolę inną ich wersję.
Ostatnio zasmakowałam w suszonych pomidorach dlatego znalazły się one w moim naleśniku. Świetnie dopasowały się z pieczarkami i mozzarellą. 
Polecam!


Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. narobiłaś mi ogromnej ochoty na koktajl:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. KOKtajl pychotka! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koktajl wygląda bardzo apetycznie. A takie naleśniki też bardzo lubię, tylko suszone pomidory odpadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności, chyba będę musiała po pracy do sklepu zajrzeć po składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naleśników chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!