poniedziałek, 17 marca 2014

Business look.


Tak, wiem :) przynudzam ostatnio z biznesowymi stylizacjami. Jednak cieszę się z nowej pracy i takie są tego skutki...Teraz częściej ubieram swoje ołówkowe spódniczki i sukienki. Czuję się w nich profesjonalnie ale i kobieco. Uważam, że przez wygląd wyrażamy również szacunek dla innych osób.
Pragnę podkreślić, że elegancja oznacza strój odpowiednio dobrany do okazji ale również dopasowany do osoby, do jej sylwetki, typu urody, charakteru pracy oraz stanowiska.Ubierając się do pracy, pamiętam o słowach Benjamina Franklina: Jedz dla własnej przyjemności, ale ubieraj się dla przyjemności innych”.
W moim biurze dress code nie jest rygorystyczny, jednak nigdy nie ubieram - przezroczystych ubrań, spódniczek mini albo maxi, dużych dekoltów, sportowych czy zbyt obcisłych ubrań, klapek. Przede wszystkim nie zdarza mi się ubrać tej samej garderoby dzień po dniu :) A co wy dopisalibyście jeszcze do tej listy?

Prezentowaną sukienkę z Zary udało mi się kupić na końcówce zimowych wyprzedaży,
urzekła mnie swoją prostotą i elegancją. Wszyta po bokach skórzana baskinka dodaje jej pazura, czyli wszystko tak jak lubię!
















Sukienka - Zara
Marynarka - House
Buty  - CCC

Miejsce - Urząd Wojewódzki, Biurowiec Green Day ul. Szczytnicka

Zdjęcia - Edi kochana, dziękuję, że zawsze mogę na Ciebie liczyć!!!

26 komentarzy:

  1. fajny zestaw:) jestem wielką fajna prostych, klasycznych zestawów:)
    gdzie jest taka fajna futurystyczna ściana?:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama byłam zachwycona tą ścianą, na pewno tam wrócę :) - Green Day Szczytnicka 9

      Usuń
  2. O co to, to nie, nudy to ja tutaj na pewno nie zauważyłam, za to pewną siebie, elegancką i z klasa kobietę:):)
    Ja uwielbiam takie zestawy:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. czysta elegancja :) przepiękna stylizacja, a tło zdjęć jest świetne, nie wspominając o efekcie na ostatnim zdjęciu :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. inspirujaco :) zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa z Ciebie kochana Business Women - super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka sexy elegancja. Sukienka wcale nie jest taka grzeczna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor włosów! Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka :) Bardzo podoba mi się stylizacja :) Ostatnie zdjęcie - boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw do pracy:) ciekawy blog obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle z wyczuciem i kobieco! super:):) gratuluję pracy Kochana:)! jestem z Ciebie dumna:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana!!! za ciebie też mocno trzymam kciuki :)

      Usuń
  12. Rewelacyjna sukienka! :) Baskinka pięknie podkreśla talię, a marynarka ma rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest piękna, świetnie w niej wyglądasz. A ściana, taka futurystyczna - robi fajne tło

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że masz nową pracę z której jesteś zadowolona. U mnie w pracy obowiązywał kiedyś dress code polegający na tym, że jeansy tylko w piątek. Ewoluowało to przez ostatnie lata i widać ten materiał na codzień. Jednak jeśli już ma być jeans to z bardzo klasycznymi dodatkami. Chociaż i tak wolę spódnice midi, zdarza mi się mini ale oczywiście nie za bardzo mini :) przeźroczystości również ale bardzo stonowanie. A co tam :) lubię tak troszkę zamieszać w tym biznesowym looku :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pure CLASS ! sophistication and beauty, yumm Dicky Doo UK x x x

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękny kolor włosów!

    A co do wyrażania szacunku do innych, to i tak, i nie. ;-) Jeśli mam pracę kreatywną, w biurze pełnym współpracowników, a klientów widzę tylko przez Internet, to wydaje mi się, że nie poczują się urażeni, gdy przyjdę w trampkach zamiast szpilek. ;-)

    Co innego, oczywiście, w miejscach, w których obowiązuje dress code.

    Inna sprawa, że ja cenię sobie mój luz i cieszę się, że szpilki ubieram najczęściej wtedy, kiedy po prostu mam na to ochotę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś biegałam tylko w balerinkach albo innych butach na płaskim... po prostu w szpilkach nie umiałam chodzić :) ale teraz biegam z nich na co dzień bo lubię :)

      Usuń
  17. Wyglądasz wspaniale i bardzo kobieco. :) I tak bardzo mi się podobają Twoje włosy! Ach, musiałam skomentować:) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, oczywiście również obserwuje :)

      Usuń
  18. Zdjecia na tych graficznych kaflach są po prostu rewelacyjne!
    Świetnie wyglądasz!
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!!!! I like very much this outfit....nice and elegant! Congratulations, you're really a beautiful woman.
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. so beautiful and very elegant
    pefect pics

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!