piątek, 28 marca 2014

Wiosenne nowości w mojej szafie.

 

Obiecałam sobie, że trochę zaoszczędzę i wstrzymam się z  kupnem nowych ubrań. Zamierzałam poczekać na kolejne wyprzedaże, ale sklepy ciągle kuszą mnie sezonowymi zniżkami więc trudno mi było nie skorzystać z takiej okazji. 
Zakupione przeze mnie lekkie, wiosenne sweterki idealnie sprawdzą się na jeszcze chłodne dni a  szpilki w kolorze nude marzyły mi się od dawna.
 Mam już pomysły na zestawy z nową garderobą więc czekam na słoneczny weekend i uciekam na plener :)
A Wam udało się upolować wiosenne ubrania na Mid Season Sale?








Sweterki - New Look
Szpilki - Reserved
Bielizna - H&M

16 komentarzy:

  1. Ten sweterek w stokrotki wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne buty:) mam podobne i na wiosnę idealnie się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty:) to teraz czekam na nowe stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli miałaś już okazję pochodzić w szpilkach to proszę napisz czy są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam okazji, szpilki jutro będą miały swój debiut :)

      Usuń
    2. no i jak z tymi szpilkami, chodziłaś w nich, widziałam dziś bardzo podobne w M&S ale tylko duże rozmiary mieli...

      Usuń
  5. witam,jestem początkującą blogerką modową,dopiero zaczynam eksperymenty,dlatego zapraszam !
    madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing and elegant shoes!!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane zakupy, buty świetne:)
    Ja też raczej będę czekała na wyprzedaże, a wiosną i latem będę nosiła wyprzedaże zeszłoroczne, bo nie wszystko zdążyłam założyć:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! szczególnie podobają mi się sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem na etapie poszukiwać fajnej bielizny, Twoja jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne!!zapraszam do mnie może wspólna obserwacaj?? http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek w stokrotki jest przeuroczy, chce taki tez!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne nowości, a szpilki boskie!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!