piątek, 25 kwietnia 2014

Nowości w kosmetyczce.


Ciężko mi było zabrać się do tego wpisu, chociaż planowałam go od kilku tygodni :) Zmobilizowała mnie Anty Marka, za co bardzo jej dziękuję. Tak więc dzisiaj zapraszam na nowości, które niedawno zagościły w mojej kosmetyczce.

Chciałabym Was również zaprosić do Juliett.pl gdzie znajdziecie zapachy i zestawy dla Pań i Panów. Sama miałam okazję przetestować wodę toaletową Ralph Rocks i Lacoste. Zapachy są owocowe, idealne na wiosnę i długo utrzymują się na skórze. Polecam.



W Rossmannie trwa spora zniżka, bo aż 49%!
Jeszcze do niedzieli możecie kupić taniej kosmetyki do twarzy (podkłady, korektory, pudry, róże).  Ja kupiłam róż i bronzer firmy Astor. Normalnie nie kupuję drogich kosmetyków ale z takiej okazji aż szkoda nie skorzystać!

Kolejne zniżki:
28.04 - 04.05.2014 - kosmetyki do oczu (tusze, cienie,  eyelinery, kredki)
05.05 - 11.05.2014 - kosmetyki do ust i paznokci (szminki, kredki do ust, lakiery)





Słyszałyście o Ałunie? Jest to dezodorant w kamieniu, wykonany z kryształu soli wulkanicznej (tzw. ałun), bez sztucznych barwników. Jest hipoalergiczny oraz eliminuje bakterie, zapobiegając powstawaniu przykrego zapachu. U mnie doskonale działania na podrażnienia po goleniu. 
Polecam.


Ostatnio w Rossmannie wpadły mi w oko maszynki Bikini Rasierer Isana (cena: ok 8zł / 3szt.), więc postanowiłam je przetestować. Jednak u mnie nie sprawdziły  się . Fajny pomysł ale wykonanie to tragedia. Przed plastik nachodzący na ostrze, maszynka praktycznie nie goli.
Nie polecam.

7 komentarzy:

  1. Ja używam pudru Astor z tej serii i jestem bardzo zadowolona. Świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka :) Świetny kolor cieni do powiek. A teraz w Rossmannie dużo przecen jest :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy. Ja ostatnio kupiłam korektor z Astora i bardzo sobie chwalę. Super cienie i pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To juz wiem, że maszynek nie kupię;)
    Ale widzę, że warto wpaść do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowości:) kiedyś częściej stosowałam rzeczy astora:-p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, a też kręciłam się koło tych maszynek, ale już nie będę, dzięki:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super promocje :)
    Dzięki za informację dotycząca maszynek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!