wtorek, 15 kwietnia 2014

Papierowe czary mary.


Do świąt zostało kilka dni więc, jeśli jeszcze nie wysłaliście kartek świątecznych to teraz jest na to ostatni moment. Przyznam Wam się szczerze, że ja ostatnio zaniedbałam tej tradycji. Jednak te kartki tak mnie zauroczyły, że zapragnęłam je mieć, aby wysłać takie cudeńka do moich bliskich!
A Wy wysyłacie jeszcze życzenia w taki sposób? 

Zapraszam Was na stronę mojej przyjaciółki Kasi, która robi wspaniałe karteczki http://www.papieroweczarymary.pl/








10 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że Twoja przyjaciółka ma ogromny talent!
    Patrząc na nie sama chciałabym dostać taką kartkę. Szkoda, że ta tradycja wysyłania kartek zanika bo to coś wspaniałego dostać takie cudo na święta. Pozdrawiam : )

    mozedzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oh! your blog is so creative! adorable!!! <3 :D

    follow my blog and i follow yours immediately!

    love,
    http://justrosesarered.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Podziwiam za umiejętności i cierpliwość ! Ja przy produkcji takich kartek pewnie dostałabym ataku szału. Podziwiam koleżankę, fenomenalny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tradycja poszła w niepamięć od kiedy mamy komórki... Ja wysyłałam kartki na te święta ostatni raz 8 lat temu. Szkoda mi tego ale odbijało się to głuchym echem. A kartki rzeczywiście przepiękne.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się z Antynmrką, smsy zastąpiły kartki patrząc na prezentowane przez Ciebie , żal że nie przychodzą.
    Co do innego tematu, myślę że warto zawsze pisać od siebie. Nie tylko wklejać obrazki. Sama u siebie widzę, że posty modowe są najpopularniejsze. Chyba już tacy jesteśmy teraz, że wolimy oglądać niż czytać. Mnie jednak to nie zniechęca .

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne! Ja ledwo bożonarodzeniowe jakoś sama zrobiłam, ale te to mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaciółka z prawdziwym talentem:), kartki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki. Szkoda że durne smsy i maile świąteczne wyparły zwyczaj wysyłania kartek:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!