poniedziałek, 19 maja 2014

Barwy bojowe.

 
Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, dlatego spódniczki i sukienki na chwilę poszły w odstawkę. A bieganie w szpilkach po kałużach też nie jest najlepszym pomysłem.
Aby nie marudzić, że pada deszcz, tylko zaradzić złej aurze postanowiłam przywdziać barwy bojowe i przegonić te ciemne cumulusy!
Misja zakończona połowicznym sukcesem, gdyż dzisiaj słoneczko jeszcze nieśmiało wygląda zza chmur.
Groźna mina mi nie wyszła więc może chociaż tygrys na bluzce pomógł...

Przy okazji prezentuje Wam pierwszą odsłonę zegarka Deja-vu, który jest jedynym bardziej wiosennym elementem w całym zestawie.















Parka - Reserved
Spodnie, bluza, buty - New Yorker
Czapka- H&M
Zegarek - Deja-vu

Zdjęcia - Mariusz, dziękuję ;)

32 komentarze:

  1. bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, mój ulubiony styl :) Ja dzisiaj cieszę się pełnią słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dopasowany plener do stylizacji. Każdy z nas ma bojową cześć i Twoja bardzo Ci pasuje :)
    www.antymarka.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie. Dzis już sporo słońca u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne barwy wojenne, szczególnie parka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta parka;)
    Aczkolwiek idą upały,chyba ja odstawisz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero co napisałam u Sivki że rude w brązie wyglądają fuj a już muszę to odszczekać, bo Ty wyglądasz super, więc tylko do mnie ten kolor nie pasuje;) Bombowy zestaw, wszystko się tu fajnie komponuje no i Twoja oryginalna uroda gra pierwsze skrzypce:) U mnie dziś gorrrąco, idą upały więc chowaj tą parkę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a jak myślisz? czyja to zasługa ze dziś słońce świeci :)

      Usuń
  9. Parka jest świetna ! W naszym kapryśnym klimacie niezastąpiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna kolorystyka, spodnie super no i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się sweterek/koszulka? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory, rudy kolor włosów fajnie się komponuję. Super! :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is a really cool and urban outfit!!!! I like it!!! Kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona. Stylizacja jak z magazynu modowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kombinacja! Bardzo wojskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz obłędnie:)
    A z chmurami poszło Ci całkiem nieźle, u mnie już nie pada:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. O! U Ciebie też lata nie widać ;)
    A jest już lepiej, wiec mamy szansę pokazać te spódniczki lub sukienki ;)
    Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. super sportowy look na chłodniejsze dni!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Parki - zawsze, wszędzie i na każdą porę roku dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna estetyka bloga!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham look-i typu niezależnej osoby<3
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. na luzie i stylowo, tak lubię :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pasują do Ciebie barwy bojowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. takie zestawy to ja bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!