wtorek, 13 maja 2014

Green again.


Dzisiaj mam dla Was temat, który może wydać się niełatwy.
Co założyć do zielonych spodni?

Jednak do takich spodni pasuje niemal każdy kolor. 
Idealne będą beże, brązy, żółcie a dla bardziej odważnych kobiet czerwienie i błękity.  
Ładniej wygląda jasna góra ale ciemna też się obroni. 
Nie polecam jedynie zielonej bluzki bo może wyjść kosmiczny zestaw ;)
Dół jest jednolity więc z motywami i wzorami na bluzce możecie poszaleć.
Mój zestaw wyszedł klasyczny i dziewczęcy.
A co Wy założylibyście do zielonych spodni?





Bluzka - Mohito
Spodnie - Vero Moda
Narzutka - River Island
Szpilki - Reserved

23 komentarze:

  1. pięknie! świetne spodnie i prześliczna bluzka:*)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam babki z rudymi włosami!!!wyglądasz świetnie aż ciężko oderwać od ciebie oczy :)
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ,może też Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście już lece do Ciebie :) dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ruda kobieta z charakterem :)! i to polaczenie :D wiesz ja zawsze lubilam ten kolor wlosow, przyciaga :) pozdrawiam Cię :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw Kasiu. A szpilki cuuuuudo!!! Zapraszam do mnie jutro. Początek relacji z wakacji :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię zielony kolor, więc tym bardziej portki mnie porwały, wyglądasz świetnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie dobrane spodnie do figury, idealnie na Tobie leżą:) zazdroszczę takich nóg:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielone spodnie to był fantastyczny zakup :) Spodnie idealnie pasują do szpilek, albo szpilki do spodni jak wolisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zakupy z Tobą to sama przyjemność :)

      Usuń
  9. Bardzo dziekuję za miły komentarz na moim blogu.
    Podoba mi się tutaj , zostaję i obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie ! Twoje włosy pięknie się komponują z zielonym kolorem;)

    http://outfitbybenit.wordpress.com/2014/05/14/fashion-designer-awards/
    Zapraszam u mnie wpis z gali Fashion Designer Awards :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne spodnie. Robią ogromne wrażenie-oczywiście pozytywne. :-)
    Całość włącznie ze zdjęciami prezentuje się świetnie. :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja raz ubrałam się cała na zielono:D Nawet planuję wrzucić takie fotki!;)
    Twój zestaw jest ekstra! Spodnie przyciągają wzrok, tak jak i Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam kiedys takie gacie zielone, ale schudlam dwa rozmiary i gacie wylodowaly na pchlim targu :)
    sliczna bluzeczka!


    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny efekt Waszej pracy Dziewczyny:) mam na myśli stylizacje i zdjęcia:) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear!!! I like very much this pants and his colors!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie - rewelacja :) Bardzo ładny kolor i idealnie pasją do szpilek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!