sobota, 10 maja 2014

Night Session.


Odnoszę wrażenie, że nie ważne co napisze i tak większość odwiedzających mojego bloga ogląda tylko zdjęcia. Nigdy nie chciałam pisać tylko o tym w co się ubieram, ale czy warto się trudzić, wymyślać, próbować przekazać coś ważnego, istotnego...
Nie mam lekkiego pióra i pisanie nie przychodzi mi z łatwością, jednak zawsze staram się napisać coś "mądrego". Ale czy nie lepiej iść na skróty, wkleić zdjęcia, podpisać - skąd i za ile, kto zrobił zdjęcia i nie wysilać się na dodanie czegoś więcej od siebie.

Pisać czy nie, oto jest pytanie...








Tunika - Reserved
Spodnie - Orsay
Kapelusz - H&M

Zdjęcia - Grzegorz (dziękuję za cierpliwość i zaangażowanie).

32 komentarze:

  1. Ja czytam , ale rzadko komentuje , bo nie łapię z tobą kontaktu ... A relacje lubie najbardziej . A zdjecia - cóż robisz bardzo piękne a i Twoja uroda urzeka ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo dziękuję za ten komentarz i szczerość :)

      Usuń
  2. Hi ! Nieperfekcyjna!!! Good choice for this tunika.I like this very much! I'll write a bit 'of time. What do you think to follow us on Bloglovin? Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eni, thank you very much! I with pleasure follow you on Bloglovin!
      Kiss for you :)
      Kasia

      Usuń
  3. świetna stylizacja! Ten kapelusz dodaje szyku. A zdjęcia w wieczornej scenerii są boskie!
    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne spodnie :)


    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny, jakie przepiękne zdjęcia ! Zakochałam się w outficie i plenerze ♥
    Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie na konkurs ! Tylko dwie proste zasady do spełnienia, a nagroda fantastyczna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj czytam tekst na Twoim czy na innych blogach, ale nie zawsze go komentuję. Częściej odnoszę się do danej stylizacji. U mnie też większość osób komentuje to co mam na sobie, a nie to co pisze, no chyba, że jest to post kosmetyczny lub innego rodzaju-np. o dzieciach to wtedy tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisać, pisać... ja czytam, myślę że zawsze będą czytający, oglądający albo i czytający i oglądający.
    Czasem wejdzie ktoś przeczytać coś fajnego a czasem zainspirować się wyglądem, tak to już jest, każdy szuka czegoś innego:):)
    A dzisiejsza sesja powaliła mnie na kolana, kobieto nie wiem jak ja obiad ugotuję, z kolan ciężko mi sięgać do kuchenki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, ze pisać!!!!Cóż to w ogol za pytanie?Ja zawsze najpierw czytam tekst a potem oglądam zdjęcia.Pisz bo same zdjęcia to będzie zdecydowanie za mało...Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka prowokacja z mojej strony :)
      Oczywiście, że będę pisać!
      buźka, pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  9. Pisać, pisać! Dla mnie blogowanie, to nie same ciuchy, lubię z kimś załapać kontakt. Jak jest chemia, to chętnie wracam - nawet jak styl mniej mi się podoba;)
    U Ciebie podoba mi się i styl, i pisanie...choć dopiero się poznajemy...:))
    Tak więc "rób" bloga po swojemu, tak jak czujesz - nie pod komentujących;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nocne zdjęcia to pomysł trafiony w dziesiątkę, jeszcze się z nim nie spotkałam :) Myślę, ze powinnaś pisać, jeśli masz coś do przekazania, a biorąc pod uwagę motto bloga - raczej masz! Nie martw się o to, co ludzie chcą oglądać, będziesz pisać, na pewno pojawia się i miłośnicy Twoich słów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękno zawsze się obroni. Takie cassual’owe stylizacje najbardziej lubię :)

    Zapraszam wszystkie osoby, które chcą promować swojego bloga do dodawania zdjęć na portalu http://www.cassual.pl oraz na polubienia fanpage :https://www.facebook.com/pages/Cassual/228099457382726?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog;) Co powiesz na wspolna obserwacje?:)
    shootingdiamonds.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, ale ja póki co nic ciekawego u Ciebie nie znalazłam!
      Jeśli mój blog podoba Ci się to zapraszam częściej :)
      i życzę powodzenia w blogosferze!

      Usuń
  13. Bardzo fajny pomysł z sesja w nocy.
    Podoba mi się kapelusz, dodaje smaku całości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw i ten kapelusz!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka miesięcy temu właśnie napisałam post na ten temat http://style-of-secret.blogspot.com/2013/11/kilka-sow-krytyki-na-pewien-temat.html zakładając bloga, nie sądziłam, że blogowanie dla niektórych osób, to obserwacja za obserwację, nie ważne, czy dobrze wyglądasz, czy nie i tak Ci napisze mega wyczerpujący komentarz w stylu "super wyglądasz", "ładna bluzka", by tylko zjednać sobie kolejną osobę do obserwacji :/ wykażmy się choć odrobiną kreatywności kochani :)Cenię sobie bezinteresowne osoby z pasją, które mają coś do powiedzenia, są pomysłowe, a nie tzw. „oglądaczki zdjęć”, nie czytające nawet postów, mające gdzieś to, czym ktoś chce się podzielić :/ To wsio :) Dziękuję za odwiedzinki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przeczytałam i w pełni się z Tobą zgadzam! W wielu przypadkach wolałabym konstruktywną krytykę niż słodzenie :) Ten wpis to taka właśnie prowokacja z mojej strony, chciałam sprawdzić kto czyta a kto tylko ogląda...
      Ja zawsze czytam wpisy, chociaż nie zawsze odnoszę się do nich w komentarzach, jednak jak już coś pisze to staram się być szczera!
      buźka;*

      Usuń
  16. Pisz, pisz, ja czytam z przyjemnością :) I oglądam też ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kapelusze! :D A jeśli chodzi o wpisy to zazwyczaj czytam, ale nie zawsze piszę,co na ten temat myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapelusz obłędny!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak, ja też odnoszę wrażenie, że pisanie o czymś nie ma sensu, bo i tak w komentarzu, mam np "fajna bluzka" i tyle.To powoduje, że nie chce mi się zaglądać do tej osoby.
    Lubię jak ktoś rozwinie temat, ale odnoszę wrażenie, że często jast tak, że ktoś zostawi komentarz, tylko po to żeby był. Może dlatego tak rzadko jestem u innych, bo jak sie zaczytam na blogach to dla wszystkich nie starczy mi czasu, żeby ich odwiedzic ;)
    Wyglądasz genialnie, w tym mroku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, oczywiście, że pisać :)
    Ślicznie wyglądasz w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. po pierwsze pisać. Poza tym musze powiedzieć, że piękna sesja, taka enigmatyczna. A kapelusz... ach, ech, och!

    OdpowiedzUsuń
  22. extra foty,bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a perfect night session

    I really like the night photos
    locations are different
    most romantic
    and mysterious

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!