wtorek, 6 maja 2014

W zielonym mi do twarzy.


Długo szukałam odpowiedniej dla siebie zielonej sukienki, przekonana, że do rudych włosów taki kolor jest idealny. :)
Przeglądając internet trafiłam na sklep Bee Collection
Znaleziona tam sukienka od razu rzuciła mi się w oczy, kolor i krój taki jak lubię, a czarne wstawki z ekoskóry po prostu mnie zachwyciły.
Sukienka nadaję się zarówno do pracy, jak i na wieczorowe wyjście, według mnie jest ponadczasowa.












 
sukienka -Bee Collection
torebka - TK Maxx

22 komentarze:

  1. Śliczna jest ta sukienka.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka bardzo fajna tylko makijaż oczu jak dla mnie za mocny na dzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się!!!!!!!. Idealnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie -). Ja bym tylko wykorzystała Twoje tycjanowskie włosy do dodania małego kobiecego akcentu-upiąć je w kok z niesfornie wymykającym się kosmykiem nad czołem i zawiązać na głowie apaszkę w stylu Grace Kelly w kolorze szmaragdowym; pięknie by współgrał taki kolor jedwabiu z Twoimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak cenny komentarz! Pomysł świetny, może wykorzystam to przy okazji kolejnych stylizacji :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. śliczna sukienka, faktycznie rudy i zielony świetnie ze sobą współgrają, mi do blondu średnio ten kolor by podszedł, a u Ciebie wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie w zielonym ci do twarzy, fajnie wyglądasz,
    pozdrawiam cieplutko

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że Ci do twarzy!!! A w tym odcieniu szczególnie! No i sukienka jest genialna! Taka nietypowa!
    Ja odkąd jestem ruda zieleń bardzo polubiłam:))
    Zazdroszczę Ci prostych, grubych włosów! Odcień rudości masz piękny!!!
    Wspaniale wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) mi Twoje włosy też się szalenie podobają!
      pozdrawiam

      Usuń
  8. boska! pękam z zazdrości więc szybko łypię okiem i uciekam:):):) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowna stylizacja, piękne zdjęcia, a sukienka po prostu boska! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka, doskonale pasuje do Twojego koloru włosów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta stylizacja :) Dodaj zdjęcie na www.cassual.pl, a obiecuję, że znajdzie sie na fanpage :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Wyglądasz zjawiskowo! Pięknie! Kolor włosów - idealny! A do tego ten odcień zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz perfekcyjnie w tej sukience, podkreśla wszystkie Twoje walory, a kolor zielony uzupełnia całość ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka :) i cała stylizacja :)
    Bardzo ładnie wyglądasz a kolor zielony idealnie pasuje do Twojego koloru włosów :)
    Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  16. This green dress is really amazing!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj
    Zdecydowanie z zielonym Ci do twarzy..
    Ale tak w ogóle chciałam napisać o Twoim haśle na górze! Jest mocne i naprawdę mi się podoba.
    Daje do myślenia.

    Ania

    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
  18. beauiful place for pic.
    i like your lovely pics

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!