poniedziałek, 16 czerwca 2014

Floral Blazer


Kochani, wróciłam z bardzo udanego weekendu. Miałam przyjemność uczestniczyć w 20leciu mojego liceum. "Stare" mury szkoły wypiękniały a nauczyciele i koleżanki ze szkolnych ławek o dziwo niewiele się zmienili. Było bardzo miło i wzruszająco, na chwilę wróciły wspomnienia. Dlatego z tego miejsca bardzo dziękuję za ten dzień, rozmowy te "ciche i głośne" ;), taneczny wieczór i liczę na kolejne takie spotkanie za rok!

A na zdjęciach zapowiedziany wcześniej zestaw. Ktoś może po pomyśleć - nuuuuda... znowu szorty i bladość. Jednak pragnę zaznaczyć, że marynarka i szpileczki całkiem nowe i świeżutkie :) więc zapraszam.











 

Marynarka - Sheinside
Szorty - H&M
Szpilki - Aldo
Biżuteria -  Born Pretty
Zegar - Deja vu

Zdjęcia - Mariusz, dziękuję ;)

26 komentarzy:

  1. Bardzo dobra stylizacja - moim zdaniem świetnie współgra z kolorem włosów. Marynarka świetna, też taką chcę. I zegarek rzuca się w oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna marynarka, podoba mi się cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To rzeczywiście fantastyczny weekend miałaś, bardzo fajne są takie spotkania:)
    BUTY, aaaaaaaaaaaaaaaa, zazdraszczam okrutnie, są przepiękne, idealne, cudne, a zestaw nie jest na pewno nudny.
    Kolorowy, kobiecy i bardzo ale to bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ola la la BUTY są fantastyczne ! chcę takie.
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna marynarka i buty! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam na oku marynarkę - jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Kolory super się komponują, a marynarka śliczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie nudy ja się pytam!!!? Nawet tak nie myśl! Pięknie wyglądasz, szorty idealnie do Ciebie pasują, do tego motyw kwiatowy uwielbiam no i bladość jest super!!! Cudowna:) A spotkanie musiało być super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mi w szafie takiej wzorzystej marynarki, cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarkę już podziwiałam. Piekne buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu wyglądasz rewelacyjnie. Nie widzę też tutaj nudy!!!! Pięknie połączyłaś kolory. Strasznie mi się wszystko podoba. Chyba podjadę do Aldo przyjrzeć się butom z bliska.... :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Marynarka już kiedyś mi migneła w sklepie zagranicznym. Świetnie na Tobie leży - bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tamtym roku miałam 25-lecie po maturze:D
    Rewelacyjnie wygladasz i stanowczo powinnaś nosić spodenki ile się da! Masz świetne nogi!!!
    Zestaw bardzo mi przypadł do gustu - każdy element!:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka i czerwone dodatki super zgrane, do tego stonowane tło w postaci czarnej bluzeczki idealnie pasuje - żadna nuda! :) sama bym chętnie w ten zestaw wskoczyła!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka i buty robią swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Kasia and thank you for your visit! I like very much this outfit...perfect for this days of June.Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the color of your hair!!!! :) https://outsidefashioncatwalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. juz od jakiegos czasu kocham sie we wszystkich kolorowych printach , a szczegolnie kwiecistych! piekna ta marynara i fajnie ,ze jest taka luzna!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne szorty, dobra kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  20. to chyba marynarka a nie blejzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjna marynarka!

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny zestaw, wszystko idealnie pasuje, a sama marynarka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne połączenie kolorów, pięknie współgra z Twoimi włosami!:)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygladasz :) wszystko idealnie pasuje - żadna nuda ;) buty - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!