środa, 18 czerwca 2014

Pokaz Mody z Klubem Mamuśki!

 

Mamy to aniołowie na praktykach...

Będąc na urlopie wychowawczym szukałam miejsca, w którym będę mogła spotkać kobiety w podobnej sytuacji. Tak trafiłam na Klub Mamuśki gdzie odbywają się cykliczne, bezpłatne spotkania - jedno w miesiącu spotkanie dla samych mam oraz drugie dla mam z dziećmi.
  Tematyka spotkań jest bardzo różnorodna - zaczynając od kwestii zdrowia i urody poprzez wychowanie i żywienie dzieci, na organizacji życia rodzinnego i realizacji swoich marzeń, również tych zawodowych, skończywszy. Każde spotkanie prowadzi zaproszony ekspert, który dzieli się z nami swoją wiedzą.

Ze swojej strony gorąco zachęcam mamy do polubienia fb i aktywnego uczestnictwa w klubie. Ja dzięki klubowi zawarłam cenne przyjaźnie, wygrałam kilka nagród a ostatnio miałam możliwość uczestniczyć w pokazie mody odbywającym się na targach Mother&Baby. 



 



Kreacje - Orsay
Zdjęcia - Lojczuk Photography
Makijaż, stylizacje - Makijaż Od Kuchni
Fryzury -  Agnieszka Matelak

19 komentarzy:

  1. Świetna sprawa, wyglądasz fantastycznie, modelka z Ciebie idealna:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. same świetne babki, brawa dla Was. I super, że są takie miejsca/inicjatywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w pofalowanych włosach! Suknia też wspaniała! Jak rusałka:)))
    Taki klub, to ekstra pomysł! Fajne z Was babeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. O super, fajna akcja! Pięknie wyglądałaś. Inne dziewczyny też. Ja bym chyba nie wystąpiła, zbyt nieśmiała jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale to fajne. Wyglądasz olśniewająco!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł z takim klubem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałaś śliczne włosy:*)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne mamuśki, dołączę się do koleżanki powyżej-włosy super!

    OdpowiedzUsuń
  9. WSPANIAŁE WYDARZENIE!

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Kasia....compliments for your fashion show!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz!!!! :),fajny pomysł taki klub!!! :)
    Pozdrawiam :)
    _________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygladałaś :) jaka ładna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Fantastyczna sprawa, cudnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądałyście wszystkie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo zdecydowanie powinnaś częściej nosić falowane włosy - bardzo Ci do twarzy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!