czwartek, 5 czerwca 2014

Wiosenne Rozdanie.


 Moi drodzy ze względu na małą liczbę zgłoszeń ( 5. Warunkiem przeprowadzenia losowania jest minimalna liczba 30 zgłoszeń ) konkurs nie zostaję rozstrzygnięty. 


Kochani, dziękuję Wam, że jesteście ze mną, że oglądacie, czytacie i komentujecie. 
Gdyby Was nie było nie mogłabym robić tego co lubię!

Dlatego z okazji przekroczenia 100 tysięcy odwiedzin bloga, mam dla Was wiosenne rozdanie i bardzo perfekcyjny zestaw biżuterii do wygrania.

Zapraszam do zabawy :)







Regulamin: 

1. Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

 - być publicznym obserwatorem mojego bloga;


- zostawić swój adres e-mail w komentarzu;
opcjonalnie (dodatkowe szanse) 


- polubić mój profil na FB i udostępnić info o rozdaniu - 1 los;

2. Rozdanie trwa od 05.06.2014 do 30.06.2014;
3. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu 3 dni od dnia zakończenia rozdania na blogu.
4. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.

5. Warunkiem przeprowadzenia losowania jest minimalna liczba 30 zgłoszeń.


Wzór zgłoszenia: 

1. Obserwuję jako: 

2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:

3. E-mail:




Powodzenia!

22 komentarze:

  1. ładne, ładne, chociaż nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, czy dobrze rozumiem, co trzeba zrobić, ale zostawiam swój email: magdagrzechowiak@gmail.com.
    FB juz polubiłam, obserwatorem też zaraz zostanę. To jest ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok :) obserwatorem już chyba nawet byłaś :)

      Usuń
    2. taka nieogarnięta jestem;-)

      Usuń
  3. akurat kolczyków nie noszę takich długich, więc nie będę nikomu podbierać miejsca. powodzenia uczestniczkom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, a ja uwielbiam długie, wielkie kolczyki, zwłaszcza latem

      Usuń
  4. Nie wszyscy mają fb...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porządku zmienię warunki, zapraszam do konkursu

      Usuń
  5. 1. Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: nie
    3. E-mail: magda38912190@hotmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Benia besia

    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:Bernadeta Bomba
    https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/715958428464986

    3. E-mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: Renata Grocholska
    2.Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:Renata Grocholska
    https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/569194369864750
    3.E-mail:Marylek19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Maja N

    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Shopblogerka
    1. Obserwuję jako:

    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Majka Blogerka
    https://www.facebook.com/sklep.blogerka

    3. E-mail: majamajkamaja@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje jako : Cartotte.de.cros
    2 udostępniłam : NIe
    email kama123koma@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kolczyki :)

    1. Obserwuję jako: Sandi Cullen
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Sandi Cullen
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1425891161030058&id=100008275627866
    3. E-mail: niunia3_17@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Sylvia Bomba
    https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/261061870765822
    3. E-mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję jako: Renata Grocholska
    2.Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Renata Grocholska
    https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/579655375485316
    3.E-mail: Marylek19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuje jako: szalonenastolatki
    2. Polubiłam jako Klaudia Łabędź.
    3. E-mail: najprzyjaciolki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Greenfrog
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: udostępniłam na blogu w pasku bocznym - http://greenfrog93.blogspot.com/ (jeśli się nie liczy, to trudno ;))
    3. E-mail: xgreenfrog@gmail.com

    Jeszcze nie widziałam takich bransoletek - wyglądają nietypowo, ale pięknie. No i są w świetnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Kicak
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: nie
    3. E-mail: zajac.comenius@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: Zimne dłonie.

    2. Lubię na Facebooku jako: Emilia K.
    Udostępnienie w formie baneru: http://blog-pisany-sobie-a-muzom.blogspot.com/

    3. E-mail: zimne.dlonie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!