czwartek, 26 czerwca 2014

Yellow flowers.


Wczoraj zakończył się trwający kilka tygodni Jarmark Świętojański, który odbywał się na wrocławskim rynku. Wystawa florystyczna przy pręgierzu towarzysząca temu wydarzeniu, urzekła moje serce. Zapragnęłam zorganizować tam sesję, gdyż nie wyobrażałam sobie nie wykorzystać tak oryginalnego pleneru. Piaskownica, huśtawka, leżaki oraz bardzo oryginalne doniczki zrobione z krzesła cieszyły moje oko. Więcej zdjęć kompozycji kwiatowych pokaże Wam przy okazji podsumowania czerwca. Zaś dzisiaj zapraszam na stylizację idealnie pasującą do otoczenia. 



Czy w Waszych miastach odbywają się takie jarmarki?
 







Bluzka - Reserved
Spódnica, torebka - Bershka
Szpilki - Aldo
Zegarek - Deja vu

Zdjęcia - Mariusz, dziękuje ;)

Przypominam Wam również o konkursie, w którym do wygrania śliczne bransoletki i kolczyki:

 

39 komentarzy:

  1. Buty już chwaliłam. Całośc bardzo dobra. Masz rację szkoda by było nie wykorzystać takiego pleneru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale skomponowane zestaw , jest delikatnie i pastelowo , ale nie nudno . Kolor butów podbija kwiaty na spódnicy . Tylko sie uczyć od Ciebie , tylko sie uczyć !

    OdpowiedzUsuń
  3. łał ale fajnie we Wrocławiu:)
    świetnie wyglądasz:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na wsi, jarmark na okrągło:):):)
    A zestaw świetny, butami się już zachwycałam, dzisiaj zachwycam się całą resztą:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, całośc bardzo mi się podoba :) pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!!bardzo odważny i efektowny strój:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście fajne tło. A miałam jechać ze znajomymi do Wrocławia w długi weekend, ale nie wyszło, udaliśmy się w inne miejsce.

    Śliczne masz te buciki, sexy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Wrocławia w innym terminie, tutaj zawsze coś się dzieje :)

      Usuń
  8. Piękna bluzeczka :) Mam pytanie to Twój naturalny kolor włosów ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne miejsce! U mnie w mieście zdecydowanie czegoś takiego brakuje.
    PS. Idealna stylizacja z kwiecistymi elementami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie ! :D I miejsce na zdjęcia idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz, piękne buty<3 jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe miejsce, i świetny klimat :))

    http://freakstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te nasze jarmarki, tym razem kupiłam wyśmienitą szynkę ;))) piękne zdjęcia! I Ty wyglądasz pięknie!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale takiej wiary w siebie trzeba się nauczyć, mam nadzieje (i czuje ) że mi również się uda !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że ci się uda wszystko zależy od Ciebie!

      Usuń
  15. Uwielbiam Twój kolo włosów - też chce taki !!! Bluzka i spódniczka - pięknie to wygląda. Zdjęcie drugie od końca - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne zdjecia swietny look!!! super wakacyjne kolorki!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja! uwielbiam te czerwone szpilki:*)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety w moim mieście mało się dzieje ;(
    A ty w kwiecistej spódniczce i pastelowej delikatnej bluzeczce wyglądasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też mało takich imprez. Jednak duże miasta są uprzywilejowane :-))) Szalenie podobaja mi sie buty, zresztą w Aldo jest z czego wybierać :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię w Twoich stylizacjach to że są kobiece i niewymuszone:) Ślicznie wyglądasz no i bardzo fajne plenery do zdjęć:) W moim mieście sporo się dzieje tylko nie zawsze starcza czasu żeby to zobaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się wpasowałaś w klimat i kolory! Śliczna spódniczka! Buty, to już chwaliłam i nadal mi się podobają!:D
    Z racji przeprowadzek (mąż żołnierz) zaliczyłam już Jarmark Dominikański w Gdańsku, a teraz zaliczam imprezy bydgoskie;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, jak fajnie. Mieszkałam we Wrocławiu i teraz sobie uświadomiłam, jak bardzo mi go brakuje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez bym wykorzystala taki piekny plener ♡ super

    OdpowiedzUsuń
  24. KOCHANA PIĘKNIE!! cudowna kwitnąca stylizacja! I jakie piękne miejsce

    pozdrawiam i zapraszam na serię wpisów "Z Podróży"
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Niezwykle letnio i kobieco. Butki dodają stylizacji charakteru. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie. Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  26. For me this floral skirt is really adorable!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

  27. matko jak zobaczyłam te buty to WOW, WOW, WOW :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ale super zdjęcia! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja idealnie skomponowała się z plenerem :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne buty :) cała stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey There. I discovered your blog the use of msn. That is a
    really smartly written article. I'll be sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thank you
    for the post. I'll certainly return.

    Feel free to surf to my site: legal amphetamines (www.legaldrugsforsale.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!