piątek, 13 czerwca 2014

Zapowiedź.

Czas ucieka mi przez palce a dni mijają bezpowrotnie. Chciałabym móc zatrzymać go na chwilę i wziąć głęboki oddech. Dokładnie przemyśleć zmiany, które zachodzą w moim życiu. Wyznaczyć priorytety. Dlatego wybaczcie mi dzisiejszy wpis i tylko zapowiedź tego co będzie po weekendzie. Nadrobię zaległości i wrócę :)

Piękną marynarkę z motywem kwiatowym mam i ja... znajdziecie ją TUTAJ.



Przypominaj również i zapraszam na konkurs:

http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2014/06/wiosenne-rozdanie.html

12 komentarzy:

  1. Jakie boskie buty !!!!
    Reszta tez ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka rzeczywiście piękna, a i buty zachwycają:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty!!!!!!!!! <3
    Bloguj według swego rytmu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka jest na prawde fajowa!!! fajnie dobralas dodatki do botow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem blogowaniu musi zejść na dalszy plam. Ja też miałam kilka dni odpoczynku, to co stało się wokół mnie w realu było ważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sliczne buciki <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna całość!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog. :)
    Would you like to follow each other? Just let us know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following us, and we follow you back. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda zachęcająco, czekam na resztę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!