poniedziałek, 23 czerwca 2014

Zestaw wiosenno - hipisowski.


 Jeden z majowych dni spędziłam w towarzystwie "moich fotografów". Wybraliśmy się do opuszczonego kościoła w Pisarzowicach koło Sycowa. Budynek to niestety już ruina jednak wygląda na „uczęszczany” przez fotografów. Wykorzystując miejsce, czas i wyborowe towarzystwo zrobiliśmy trzy sesje, które sukcesywnie będę Wam pokazywać. 

Doskonale wiecie, że kobieta zmienną jest... Dlatego u mnie zestaw inny niż dotychczasowe, nazwałam go wiosenno-hipisowskim. Długa spódnica, kapelusz w podobnym kolorze, top, baletki. Jak Wam się to podoba?













 


Kapelusz - Mohito
Top - Cropp
Spódnica - Zara
Bransoletki - My Little Things
Zdjęcia - Edyta i Grzegorz , dziękuje moi drodzy!

42 komentarze:

  1. kOCHANA, cudowne zdjęcia, wspaniała stylizacja i niezwykłe miejsce

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. I po raz kolejny fantastyczny look! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjecie jest fantastyczne, tan kapelusz <3 ehh geniaalna ta sesja, z pomyslem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe miejsce na zdjecia! podoba mi sie to wzrorzyste serduszko na bluzce! swietne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. może i nie perfekcyjna pani domu, ale wyglądasz perfekcyjnie :) miło popatrzeć ;) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ukłony należą się moim fotografom :)

      Usuń
  7. Świetny ten top :]
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę uwielbiam takie opuszczone miejsca, stare ruiny... mega klimatyczne foty tam wychodzą! :) Świetna sesja kochana, aż nie mogę doczekać się pozostałych :) Zestaw jest boski, teraz maxi spódnice królują na ulicach, sama ostatnio sobie taką sprawiłam :) Wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja w moim ulubionym kolorze :) jeeej pięknie :)
    Kobieto zazdroszczę Ci tych pięknych rudych włosów :) a cała sesja i klimat jest w ogóle idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak tu ładnie u Ciebie :)
    Idealny klimat na sesję i ten kapelusz ! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna spódnica! Zachwycający kolor. Właśnie takiej poszukuję odkąd zrobiło się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi Kasia and thank you for your visit!!! This is a wonderful place and you have an amazing maxi skirt!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygldadz fantastycznie . Wogole sesja i plener wgniata . W tych zdjęciach jest magia !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, fantastyczny look i cudowna sceneria!!! aż ci tej scenerii zazdroszczę;))) sama wiesz, ze w naszym mieście mała jest takich "fotograficznych" miejsc :) cieszę się, że wspierasz mnie na "modnejpolce", jesteś jedyną "rodaczką", dziwi mnie to. Pozdrawiam :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziula my Wrocławianki musimy się wspierać, tym bardziej, że bardzo podoba mi się Twój styl!

      Usuń
  15. ale cudna sceneria! a spódnica i Ty jeszcze cudniejsze! :))

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/2014/06/outfit55.html zapraszam na post!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz rewelacyjnie, bardzo przyjemnie ogląda się Twoje zdjecia :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne zdjęcia Ci wyszły!!!!!!!!!!!
    Kolory mnie urzekły - ten kobalt najbardziej:)))
    Pięknie wyglądasz w kapeluszu, czego Ci wrednie zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana cudowne miejsce na zdjęcia! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miejsce cudowne na zdjęcia, zawsze wyjdą klimatycznie i tajemniczo. Pięknie wyglądasz, a kapelusz nieziemski :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne miejsce!


    ps. a u mnie ? LATO I KOLORY W WERSJI FASHION :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe miejsce na zdjecia, ja pewnie tam z krzyzami zrobiła tam swoją stylizacje :) Fajny secik, taki nie wymuszony, ładnie Tobie w tym kapeluszu , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia!!
    Świetna stylizacja *.*

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. moje serce boleje nad tym, że nie mam tak pięknej chabrowej spódnicy i kapelusza. Proszę, nie rób mi tego więcej;) Sceneria na zdjęcia obłędna:) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś będą jeszcze dwie sesje z tego pleneru.... :)
      buźka

      Usuń
  25. Bardzo podoba mi się top :) Bardzo ładnie wyglądasz w kapeluszu :) miejsce na zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooooooooo rany, zaniemówiłam, fantastycznie, tylko tyle bo pędzę gapić się nadal:):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely photos!

    xo from Sydney!

    www.vivid-room.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja, niebieska maxi jest ta urocza, super

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna sesja, zazdroszczę takich osobistych fotografów. No i miejscówy;-)

    Bardzo C ładnie w tym kobalcie, to jednak barwa idealna dla ślicznych rudzielców;-) Twój kapelusz spowodował u mnie skurcz kiszek - ZAZDROSZCZĘ!!

    aha, co Ty tam masz na stopach, jakieś baleriny z tworzywa? Nie mogę dojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balerinki z zeszłorocznych wyprzedaży z Bershki, tutaj możesz je też zobaczyć http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2013/07/niebiesko-mi.html - niebieska sukienka,
      uważam, że rudzielcom pasuje każdy kolor ;)
      buźka

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne miejsce na zdjęcia! Strój bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. takie stylizacje dodałyby miastu kolorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!