wtorek, 8 lipca 2014

Ażurowe kozaczki - hit czy kicz?

            Tego jeszcze u mnie nie było - firanka (znajdziecie ją tutaj) i ażurowe kozaczki (tutaj).... 

       Tylko przez chwilę miałam dylemat, czy wypada mi ubrać taki zestaw - biała koronkowa sukienka i kozaczki... Czy to jest modne, czy nie jest "kiczem"? Z drugiej strony czy o gustach powinno się dyskutować? Może każdy powinien chodzić w tym co lubi, co mu się podoba... a nie ślepo podążać za modą.
         Wracając do tematu kozaczków - czy trzeba marznąć w sandałach tylko dlatego, ze to "lato"?  Według mnie kiedy temperatura spada mimo ze w kalendarzu lipiec, można pozwolić sobie na takie obuwie. Jestem za kozakami i za tym, aby kobiety były odważne ubrać to w czym czują się dobrze. Lubie stosowne, gustowne zestawienia, nie koniecznie modne. Poza tym kozaczki razem z mini czy spodenkami są sexy :)















sukienka - Sheinside
naszyjnik - Persun
kozaki - Pantofelek24

zdjęcia - Paweł, dziękuję!

31 komentarzy:

  1. Świetna sukienka :):)
    Ja mówię HiT ;)
    Głownie dlatego ze tez chodzę w białej koronkowej sukience do "letnich " kozaczków " nawet dwukrotnie w tej wersji pojawiła sie stylizacja na blogu ;);)
    twoja sukienka piękna ! Plus za dłuższe rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i romantycznie, można się zakochać. ;) Fotograf z pewnością ma duszę romantyka. Sukienka jest och ach! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest poprostu boska

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka i masz bardzo ładne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podoba, kozaczki jednak zostawiłabym na jesień ale kto co lubi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!
    Sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest bardzo ładna, kozak też spoko ;) Razem? A czemu nie! Wszystko można :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A kto by się przejmował, modne czy nie?:)
    Mnie sukienka zauroczyła, w połączeniu z kozakami super, a i z innym obuwiem też będzie cudnie:)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka!!! Też lubię koronki. A co kozaków to jestem jak najbardziej za.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i zanim obejrzałabym zdjęcia, powiedziałabym, że kit, ale Ty wyglądasz bosko! Też zastanawiałam się nad tą sukienką, pięknie na Tobie wygląda!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny zestaw, a sukienka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna wakacyjna sukienka!! Jestem zachwycona!
    ♥ pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. ażurowe kozaki - dla mnie bomba, przechodziłam praktycznie całą wiosnę w takich i jestem z nich strasznie zadowolona i na pewno na jesień w ładniejsze dni też do nich wrócę :)
    sukienka jest śliczna, w mojej szafie jest podobna - niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. inspirujesz wrocławskie ulice... dzisiaj widziałam Panią w ażurowych kozakach i sukience pod sklepem:) wprawiła mnie tym zestawieniem w drobną konsternację, ale tak, jak piszesz:) Niech każdy chodzi w tym, co lubi i zajmuje się sobą:):) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham koronkowe sukienki i bluzki i spodenki i spódnice heh a tak całkiem serio koronka zawsze wygląda mega kobieco i również Tobie udała się ta stylizacja .. a tło do zdjęć bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jej ale piękne zdjęcia !!! koronkowe sukienki uwielbiam naprawdę świetnie w niej wyglądasz:**

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się bardzo podoba!! Wyglądasz obłędnie w tej sukienusi. Jestem jak najbardziej za!! Czasem zakładam botki do szortów i krótkich kiecek, fajnie to wygląda:) Kiedyś miałam świetne kozaczki ze skóry w naturalnym odcieniu i nosiłam do jeansowych portek, ludzie się gapili ale w nosie to miałam bo dzięki temu mogłam we wrześniu pokazywać nogi a reszt kisiła się już w długich portkach haha;)) Matko ale zdjęcia to Ty masz dziś fantastyczne nadal zbieram szczenę z ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koronka i biel - połączenie idealne ! Zakochałam się w twoich włosach ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ostrożna w negatywnym ocenianiu kogoś. Mnie się może coś nie podobać, ale, to jest mój gust, a ktoś ma swój i ma prawo ubierać, to co lubi:D
    Twój zestaw akurat przypadł mi do gustu! Sama kozaczków latem nie noszę, ale podobają mi się na kimś. A taka sukieneczka, to zawsze ma u mnie plusa! Pięknie Ci w niej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice photos on a really beautiful locations!!!! Amazing as always....Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  23. This dress is so beautiful with the necklace
    Love
    Can we follow each other on GFC?
    New Post: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładna sukienka, piękny motyw koronki, lubię takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strój + sceneria daje niezwykle romantyczny obraz. Nie mam nic przeciwko takim kozaczkom.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, uwielbiam koronkowe sukienki, sama mam ich trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne kozaki, pasują do tej sukienki, tu można kupić podobne http://www.hurtowniastylu.pl/bwcm10-4-bezowe-camel-kozaki-azurowe-skora-p950.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!