poniedziałek, 28 lipca 2014

Hipiska.

 
       
       Dzisiaj mam przyjemność pokazać Wam obiecane zdjęcia z ostatniej sesji plenerowej podczas zajęć fotografii w Ognisku Kultury Plastycznej. Zdjęcia nie modowe, spódnica ze skrawek materiału, ostre słońce, ja jak nie ja... Jednocześnie mile spędzony czas w doborowym towarzystwie, dużo śmiechu i zabawy. 

  Kolejne zajęcia z fotografii już we wrześniu. Tym razem zamierzam aktywnie w nich uczestniczyć, nie tylko jako modelka. :) 
Miłego poniedziałku!










zdjęcia - Edyta Cygan

Czekam na Wasze zgłoszenia:

http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2014/07/konkurs-torebka-i-pasek-do-wygrania.html

43 komentarze:

  1. Wow. Ciekawy klimat i kolory. Pasuje do Ciebie taki styl :) bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam napisać dokładnie to samo jak w przypadku Camillie - pasuje Ci taki styl niesamowicie, o zielonym kolorze już nie wspominam bo to kolor dla Ciebie w 100% :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z z dziewczynami- styl hippie idealnie do Ciebie pasuje! :)

      Usuń
  3. Marta ze kolor zeielony to dla niej to widac od pierwszego razu. ładna z ciebie hipiska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje dziewczyny :) zielony rządzi :)

      Usuń
  4. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia i ciekawa stylizacja :) I włosy! Teraz to już na prawdę zatęskniłam za Wrocławiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor włosów! A stylizacja ciekawa, taka inna, ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sesja, z upiętymi wlosami wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż tu pisać- pięknie zwiewnie i kobieco :) Niesamowite zdjęcia na schodach! Zapraszam Cię serdecznie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te ostatnie zdjęcia są dużo ładniejsze, chyba przez to że nie ma tam takiego ostrego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna stylizacja, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te z dużą ilością słońca są piękne, ale do gustu bardziej przypadły mi te ostatnie. Przecudna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam klimat zdjęć jest dość ciekawy, ale spódnica wygląda trochę jakby była niedokończona... :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. klimatyczne zdjęcia i cudowna wakacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmnnn ciekawy stój, chociaż dziwny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie zwierzęce wzory :D Są świetne !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze, siódme, ósme - spokojnie widziałabym w Twoim Stylu na przykład. Pozostałe też ładne, ale w tych wyczuwam sztukę. To są fotografie artystyczne. Subiektywnie. Patrząc na nie, nie myśli się o stylizacji, o ciuchach, o "ładności". Tylko się czuje, że się patrzy na sztukę. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow dziękuję Ci za tak miły komentarz, to zasługa mojego fotografa :)

      Usuń
  17. Hej, zapomniałam o piątym. A tak się starałam nie pominąć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasują Ci takie hippisowskie klimaty!
    Zdjęcia piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędnie, wielkie TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twój outfit, cała stylizacja ma fajny charakter :) Nie pasują mi jedynie buty... No ale to już moje czepialstwo :P Śliczna z Ciebie kobieta i masz genialne włosy!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też buty nie pasują. Hippiska takich by nie założyła...Zdjęcia jakieś takie nie wyrażne to celowy zabieg?

      Usuń
    2. A wg mnie buty są bardzo neutralne w kolorze i delikatnie przełamują konwencję, który jest współczesną wariacją na temat stylu hippi. Dzięki nim Kasia nie jest przebrana, a ubrana. I to po swojemu. Kiedy się patrzy na "siedzące" zdjęcie na schodach, na którym te szpilki pięknie widać, to od razu wiadomo, dlaczego i po co one tam są. Bo tak naprawdę, jak się bliżej przyjrzeć, to żaden z elementów stroju nie jest w stylu hipisowskim. Koszulka jest dość sportowa, spódnica romantyczna, nawet dość teatralna, a efekt końcowy tylko do hippi nawiązuje. Ale to moje subiektywne wrażenia, bo powiedzieć, że to opinie, byłoby za dużo.

      Usuń
    3. dziękuję za bardzo trafny komentarz! w tym przypadku nie mieliśmy z góry zaplanowanego tematu sesji zdjęciowej, bawiliśmy się "szmatkami"... znaleziony materiał, opaska na głowie posłużyły za rekwizyty a potem dopiero nasunął się tytuł wpisu...

      Usuń
    4. Proszę bardzo:) Po prostu bardzo mi się ta sesja podoba!

      Usuń
  21. This is a veryy romantic and emotional shooting. You are really beautiful dear, congratulations!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. No i wyszło pięknie!
    Ostatnie zdjecia najlepsze, a Ty w tym wydaniu śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Magicznie i bajkowo! :-)
    http://justineshape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny klimat jest na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  25. przedostatnie i przedprzedostatnie like-like :) dziewczyny - bardzo mi się podoba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu według mnie, zdjęcia są niesamowite. Zieleń, brąz to zdecydowanie Twoje kolory.
    Mi buty pasują nie wszytko musi być dosłowne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa stylizacja :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pasuje Ci taki styl.
    Cudownie wyglądasz, a zdjęcia bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie jak nie Ty;)) Ale wyglądasz ślicznie, poczułam prawdziwy letni luz. Ta artystyczna spódniczka genialna, nie dziwię się że tak kochasz zieleń, to miłość z wzajemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jesli chodzi o zdjęcia, podobają mi się te na schodach, reszta mniej - chyba za sprawą słońca właśnie.

    Ty jak nie TY, rzeczywiście. Kiecka ze skrawków, ale jaka ciekawa;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Brakuje tylko gitary i dymu tytoniowego :) Sesja robi bardzo pozytywne wrażenie. Odczuwa się lekkość w środku, kiedy przegląda się zdjęcia. Jest trochę zadumy, trochę uśmiechu... No i ta zieleń wokół. Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!