piątek, 11 lipca 2014

I love sale.


            Letnie wyprzedaże trwają w najlepsze. Półki w sieciówkach uginają się od ciężaru letnich ubrań, bez których, chcąc być modne, nie możemy się obejść.
Kupowanie dla niektórych stało się nałogiem, sposobem na poprawę humoru, rozrywką. Mnie ten szał również nie ominął, tym razem jednak nie wpadłam w sidła wyprzedaży i bezmyślnego kupowania bo tanio. Coraz trudniej jest mi znaleźć dobre jakościowo i w przystępnej cenie ubrania. Dlatego znalazłam rzeczy z mojej listy "must have" i teraz staram się omijać galerie szerokim łukiem...
                    
A jak Wy radzicie sobie kiedy witryny sklepowe wołają  - 50% - 70%? KUPUJCIE! Ulegacie?



sukienka - Mishe, buty - New Look, biżuteria - Mohito


bluzka-  H&M, spodenki - Orsay, buty -H&M
biżuteria - Persun


bluzka-  H&M, spódnica - Bershka


bluzka-  SH, spodenki - Orsay
 

bluzka, spódnica, buty -  Bershka

Niedługo zobaczycie mnie w tych zestawach :)

18 komentarzy:

  1. chyba wstąpię do New Looka, te sandałki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetnie dobrane, spodobał mi się najbardziej II zestaw. Idealny dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy ! Na wyprzedażach stawiam głównie na klasyczne ubrania . Są uniwersalne i stanowią niewyczerpane zródło możliwości stylizacyjnych ;) POZDRAWIAM GORĄCO :)

    KOBIETAZROZWIANYMIWLOSAMI.BLOGSPOT.COM STREET STYLE LIVESTYLE

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawy, oczarowały mnie miętowe buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Same cudowności! Ja na zakupach przeważnie idę na żywioł! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga zaszalałas oj zaszalałas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy zestaw jest przepiękny i buty i sukienka. Są takie letnie ,miętowe, ochładzające :) ja wczoraj niestety skusiłam się na wyprzedazy na bluzeczkę ,a po powrocie do domu zaczełam się zastanawiać po cóż mi ona była ...Muszę uważać na zakupowe emocje bo bywają zgubne ;)

    http://blogmocnodygresyjny.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś Kasiu :) świetne zestawy!!!!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądre podejście jeśli chodzi o wyprzedaże.. Sklepy kuszą ofertami, niskim cenami ale niestety, niektóre ubrania nie są warte nawet promocyjnej ceny ;-)
    Twój zakup oczywiście super ! Idealne zestawy na letnie dni !

    Zapraszam do siebie, niebawem dodam zdjęcia swoich stylizacji ! http://mrsmargg.blogspot.com/ ZAPRASZAM ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miętowy zestaw jest fantastyczny. Chętnie Cię w nim zobaczę :) Nie mogę oderwać wzroku od sukienki ;)
    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej nominowałam Cię do LBA. Więcej na moim blogu: http://antymarka.blogspot.com/2014/07/lba-libster-blog-award.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miętowe sandałki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się obłowiłaś! Ciągle lubię miętę, tak więc pierwsze zdjęcie najbardziej przyciągnęło moją uwagę. W tym roku darowałam sobie wyprzedaże. Miałam dobrą passę w second handach, więc szafę mam wypchaną po brzegi, pewnie do końca lata nie zdążę wszystkiego założyć...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jak Gaja nie biegałam po wyprzedaż. Nie wiem jakim sposobem, ale mam chwilowy ( tak myślę) sklepowstręt.
    I to co napisałaś jest prawda płacimy za ubrania dużo a jakość taka sobie. Niemniej Twoje łowy, bardzo udane. Spodenki z Orsaya świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marna kopia blogu Tuskówny.. Powinnaś dać sobie spokój, bo nic swieżego, nowego nie wnosisz..nawet to "must have" zapozyczone od niej..heh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!