środa, 23 lipca 2014

KONKURS - torebka i pasek do wygrania!

Kochani dzisiaj mam dla Was konkurs z firmą stylefruits.pl, gdzie nagrodą główną jest torebka, a nagrodą pocieszenia pasek. 
Tak więc wygrać mogą aż dwie osoby!



1. Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić tylko 4 warunki:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga;
- zostawić swój adres e-mail w komentarzu;
- polubić mój profil na FB i udostępnić informację o rozdaniu;
2. Rozdanie trwa  do 17.08.2014.
3. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu 3 dni od dnia zakończenia rozdania na blogu.
4. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.  
5. Warunkiem przeprowadzenia losowania jest minimalna liczba 50 zgłoszeń. 
Wzór zgłoszenia: 
1. Obserwuję jako: 
2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:
3. E-mail:

Tak torebka wygląda w rzeczywiści!

49 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję jako: aleksandra2304
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Ola K.
    3. E-mail: aleksandraa2304@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako: Milena M
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Milena Mn
    3. E-mail: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: mariaaa
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Marysia Gruca
    3. E-mail: mariaaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. obserwuję jako Aleksandra Greszczeszyn
    2. Lubię na Facebooku jako Aleksandra Greszczeszyn
    3. E-mail: szymusiowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Benia besia
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:Bernadeta Bomba
    3. E-mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Sylvia Bomba
    3. E-mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Alicja Gruca
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Alicja Gruca
    3. E-mail: alicja.gruca@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Myloovelyfun Basia
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Myloovelyfun
    3. E-mail: myloovelyfun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: Zimne dłonie.
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Emilia K.
    3. E-mail: zimne.dlonie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Aneta Poniatowska
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Aneta Poniatowska
    3. E-mail: a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Różowy świat
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Kinga Piotrowska
    3. E-mail: rozowyswiat123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: AniaSKF
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako:Anna Pitala
    3. E-mail: 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Obserwuję jako: Renata Grocholska
    2.Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Renata Grocholska
    3.E-mail: Marylek19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Sandi Cullen
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Sandi Cullen
    3. E-mail: niunia3_17@o2.pl
    + biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuje jako: Szaloone Nastolatki
    2. Lubię na facebooku i udostępniłam jako:Klaudia Łabędź.
    3. E-mail : najprzyjaciolki@gmail.com
    + biżuteria proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie, ale torebek mam od metra, więc szansę zostawiam innym:)

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymam kciuki za udany konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako: Magdalen Pasek
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Magdalena Pasek, udostępniłam na blogu baner-http://madziatestuje.blogspot.com/
    3. E-mail: madzikpase@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: Aleksandra Bielecka
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Aleksandra Bielecka
    3. E-mail: bieleckaa90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako: lizzie
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Elżbieta Świtulska
    3. E-mail: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako: Mariska
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Anita Sadło / https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/919945851354142
    3. E-mail: psychodelax3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako: nr147
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Natalia Rzepka/ https://www.facebook.com/natalia.rzepka.7/posts/692628924140937
    3. E-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako : Kasia Z.
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Kasia Zalewska/ https://www.facebook.com/katarzyna.zalewska.1238/posts/536502006479495
    3. E-mail: zalewska.kasias@gmail.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako: Teresa Mk
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Teresa Mk https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1437418919879836&id=100008352240094
    3. E-mail: terenia1234mk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję jako: Aniela M
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Aniela Muszalska
    https://www.facebook.com/aniela.muszalska/posts/1518311978380918

    3. e-mail: nadamagdamus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako: Oliwia Mirowska
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Oliwia Mirowska
    https://www.facebook.com/oliwia.mirowska/posts/675987319144037
    3. E-mail: oliwia.mirowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję jako: Justyna Klimek
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Justyna Klimek https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=267776063420234&id=100005635274351
    3. E-mail: justynaklimek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuje jako: Klaudia kowalczyk
    2. Lubię na facebooku i udostępniłam jako:Apetyczny Kąsek
    3. E-mail: obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję jako: Sabinka Matusik
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Sabina Matusik https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1448543075421781
    3. E-mail: sabinka.em@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuję jako: frau
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Anna Karolina Niemiec
    3. E-mail: a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako: Ciekawska Beti
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Bernadetta Julia T
    3. E-mail: blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Eveline
    Lubię na FB i udostępniłam jako: Ewelina Szczepańska
    e-mail: ibinka1987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Karolina Zygmunt
    Lubię na FB i udostępniłam jako: Karolina Zygmunt
    e-mail: kara2425@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję bloga jako: Natalia Plewka
    Lubię fb jako: Natalia Plewka
    Udostępniam na fb: https://www.facebook.com/natalia.plewka.5/posts/799893406718240
    Email: natalia2079@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję jako: Aggi eN
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Aggi eN
    3. E-mail: kociolekrozmaitosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako: Feel Alive
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Magdalena Pędziwiatr
    3. E-mail: magdapedziwiatr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję jako: Magda Królikowska
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Magda Królikowska
    3. E-mail: magda.k2811@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję jako Iza Maj
    2. Lubię na fb i udostępniłam jako Iza Ma
    3.e-mail: izamaj8@wp.pl
    Prześliczna torebka *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję jako : Wiola eM
    2. Lubię na fb i udostępniłam jako Wiola Moździerz
    3. e-mail : wmozdzierz@wp.pl
    piękna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję jako: Julita
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Julita Pedyna
    3. E-mail: 19julita91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję jako: Izabela Rejman
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Izabela Rejman
    3. E-mail: izabelarejman656@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuje jako: gwiazda
    2. Lubie na facebooku i udostepnilam jako: Joanna Kubiak
    3. E-mail: mala.asia.kmiec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Kinga Walczak
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Kinga Walczak
    3. E-mail: kingusiaa225@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję jako: Anais Roue
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Anais Roue
    3. E-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję jako: Adrianna Karpowicz
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Adrianna Karpowicz
    3. E-mail: adriannakarpowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję jako: dobiezka
    2. Lubię na Facebooku i udostępniłam jako: Marta J.
    3. E-mail: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!