poniedziałek, 14 lipca 2014

Księżniczka w amarantowej spódnicy i małe szczęścia.

 

        Będąc małą dziewczynką często marzyłam, żeby wyglądać jak księżniczka. Dzięki tej amarantowej spódnicy mogłam się tak chociaż przez chwilę poczuć. Spódnica jest cudowna, tiulowa i przykuwa uwagę, koszula wystąpiła w dwóch wersjach, gdyż nie mogłam się zdecydować, która pasuje bardziej ;).

         Przygotowując dzisiejszy wpis naszła mnie mała refleksja - ile we mnie jest jeszcze z dziecka? Jako mała dziewczynka niewiele mi było trzeba, aby odczuwać szczęście. Radość sprawiało mi wspinanie się po drzewach, granie w gumę, czy spędzanie czasu w namiocie z krzeseł i koców. Obecnie mając prawie 35 lat inne aktywności sprawiają mi radość. Jednak czy jest jeszcze we mnie ta spontaniczna radość z małych rzeczy? Postanowiłam nad tym popracować, dostrzegać drobne, ulotne chwile radości. Uśmiechać się do każdej napotkanej osoby. 
Dzisiaj ciesze się z smsa od koleżanki, telefonu od synów, pięknej pogody, pysznego obiadu i spokoju w pracy, który bardzo mi się przyda po nieprzespanej z powodu piłkarskiego finału, nocy.      
Najważniejsze jest by zauważać małe szczęścia.  
A Wy z czego się dziś cieszycie? Podzielicie się tym ze mną?



 











koszula biała, szpilki  - Reserved
koszula ciemna - Stradivarius
spódnica - no name

Zdjęcia - Edyta Cygan

51 komentarzy:

  1. Księżniczka w Wielkim Mieście.
    Fantastycznie, zestaw z ciemna koszulą, jak dla mnie idealny.
    A co do tego co mnie cieszy, to podobnie jak Ty staram się dostrzegać drobnostki i cieszyć się małymi szczęściami. A dzieciaka jeszcze we mnie "sporo", czasami więcej czasami mniej, ale jednak jeszcze dużo go jest:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie rozłożystej lekkiej spódniczki z dopasowaną górą wygląda na Tobie cudownie:) No i ten kolor!
    Dzisiaj cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MAGIAAA
    piękne kolory kochana!! piękna ty!!
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka! Kolor bomba! :)
    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lepiej w ciemnej koszuli :-) Spódnica urocza, chyba każda z nas w pewnym momencie swojego życia marzyła o takiej:-) a buty wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na krótkie wyjścia dam radę w nich chodzić, na dłuższych przechadzkach jeszcze ich nie testowałam :)

      Usuń
  6. Mnie tez podoba sie bardziej z jeansową koszula . Jest bardzo energetycznie ! I pięknie ! Bardzo spontaniczna radosna sesja ...
    Ja ... Cóż dopiero na emigracji odkryłam ze
    Zycie jest piękne i ze trzeba żyć chwila i każda sie cieszyć ... Nie
    Myśleć o tym czego nie mam i co jest poza moim zasięgiem , ale to tym jak wiele mam ... A mam wiele i to rzeczy najważniejszych - rodzine , zdrowie i ..... Nam nadzieje ze wkrótce nowa prace ! Dziś cieszę sie ze mam za sobą multijezyczną rozmowę o prace /)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze kilka lat temu marzyłam o takiej spódnicy:) prześlicznie wyglądasz i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z posta na posta coraz ładniejsza, młodsza i coraz lepsze stylizacje!! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Kochana, Ty z kolei ciągle mnie motywujesz, dzisiaj ide biegać :)

      Usuń
  9. Niesamowita stylizacja i sesja, przepięknie wyglądasz ! :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw, spódnica piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna spódnica. Bardzo fajne fajne połączenie z dżinsowa koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z posta na post jesteś coraz piękniejsza!! Tak nie wolno;))

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica jak cukierek :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a czy podpowiesz jak uzyskać taki piękny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście to nie tajemnica :) Do koloryzacji używam farb - "Loreal Paris Preference feria", dwa odcienie na zmianę (P78, 74).

      Usuń
    2. dziękuję:))

      Usuń
  16. Świetne ujęcia! Będę zaglądać na Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta spódnica i z koszulą jeansową wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam słabość do takich spódnic, a jeszcze ani jednej takiej w mojej szafie! Trzeba to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie mi się takie spódniczki podobają, muszę odważyć się w końcu na podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz fantastycznie, to nie tylko kwestia spódnicy! :) Mnie najbardziej cieszą jakieś moje małe pomysły, na ułatwienie sobie życia, nawet jeśli to bzdury - satysfakcja jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie, przepięknie, perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. nic dodać nic ująć - tiul w towarzystwie dżinsu to jest to <3 wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna udana sesja. Wyglądasz fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Z dżinsową koszulą idealnie!!!! Piękna jest ta spódniczka! Która z nas nie chciała choć raz w życiu być księżniczką:D
    Ja staram się cieszyć z tego co mam:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście cudowna, księżniczkowa spódnica! I jak dla mnie zestaw z koszulą jeansową prezentuję się ciekawiej, tworząc połączenie księżniczki i łobuziary chodzącej po drzewach. I oto mamy dowód, że jednak trochę z małej dziewczynki chyba jeszcze w Tobie zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej! Cudowna ta spodnica! Tez taka chce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks very nice blog!

    Take a look at my web-site - legal cocaine ()

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam takąspódniczkę, jeszcze jej nie założyłam, jakoś się boję, że już nie dla mnie, a Ty w niej wyglądasz genialnie! I pierwsza wersja podoba mi się bardziej, jest delikatniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakładaj, rób zdjęcia i dawaj na bloga :)

      Usuń
  29. Z dżinsową koszulą rewelacja. Mam prawie tyle samo lat i coraz częściej zaczynam dostrzegać rzeczy, których nie widzi się w pogoni dnia. Warto się na chwilę zatrzymać.

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wersja numer jeden z jasną koszulą.
    Ja pielęgnuje moje wewnętrzne dziecko:) dużo radości sprawia mi spacer przez park, szczególnie teraz kiedy wszystko jest zielone, lody, kawa, teatr, ciekawa książka, spotkania ze znajomymi.... i jeszcze wiele innych

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz fantastycznie. I wcale nie jak mała dziewczynka - powiedziałabym, że tak typowo kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ech, taka "moja" ta spódnica, mam podobnych parę i świetnie się w nich czuję za każdym razem. A że lubię kontrasty, bardziej ptrzekonuje mnie drugi zestaw. Tak, cieszyć się małymi kawałkami codzienności-że owoc taki mmm, soczysty, że niebo z chmurą akurat takie piękne, że to światło przed wieczorem tak się niesamowicie kładzie po świecie, że słońce wygrzewa plecy, że dziecko takie przeurocze w tej swojej dziecięcości, że takim właśnie z dziś chciałabym je zapamiętać. Dobrze mi robi taka refleksyjna uważność. Sciskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aga, że podzieliłaś się ze mną swoimi małymi szczęściami :)

      Usuń
  33. Niesamowicie kobieco! Bardziej mi się podoba zestawienie z ciemną koszulą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie jak najbardziej na tak, ale w wersji z jeansową koszulą, lub na wieczór założyłabym czarną z satyny wkładaną przez głowę :)
    A co do radości z małych rzeczy to chyba najbardziej cieszą mnie spontaniczne rzeczy, które się dzieją.
    www.antymarka.blogspot,.com

    OdpowiedzUsuń
  35. przepięknie ! fantastyczna spódnica - jak z bajki:**

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniała spódnica, 100% moje klimaty ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie wyglądasz, spódnica jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiekna ta spódnica! A z Dżinsem wygląda niebanalnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna spódnica :) z ciemną koszulą bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Po dłuższym namyśle stwierdzam, że zestaw nr 1. :)
    Biała koszula jest trochę lżejsza, w moim odczuciu lepiej gra z tiulową spódnicą.

    Małe szczęścia na dziś? Lektura ulubionej gazety w cieniu na tarasie, na leżaku, z kiścią winogron pod ręką ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale fantastycznie ta tiulówka wygląda z tymi koszulami! Super Ci w tych zestawach! Chyba troszeczkę bardziej podoba mi się pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi dear! I also write this post because I think this outfit is wonderful. With this chiffon skirt seems really a princess! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurcze super ta spódnica. Też taką chce !! Wygodnie Ci się w niej chodzi?
    Bardzo udana stylizacja zwłaszcza z tą ciemną bluzką.
    Pozdrowienia Ania

    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy wygodnie... tak sobie, trzeba na nią uważać bo łatwo ją zniszczyć

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!