środa, 2 lipca 2014

Miętowa sukienka.


Cenię sobie uniwersalność i mimo, że ubrań w szafie ciągle mi przybywa to często wracam do udanych zakupów sprzed lat. Tak właśnie jest z miętową sukienką z Mohito. Pierwszy raz ubrałam ją na wyjście do teatru "Na randce z Małaszyńskim". Uwielbiam ją gdyż jest bardzo wygodna a jej kolor i krój jest ciągle modny.



A wracając do tematu teatru to tym razem wybieram się na komedię romantyczną - "Fredro dla dorosłych - Mężów i Żon" bilety kupione ale spektakl dopiero we wrześniu. Dlatego mam dużo czasu aby  stworzyć odpowiedni zestaw na to wyjście i randkę, tym razem z Michałem Żebrowskim :). 

Miłego Dnia!









sukienka - Mohito
szpilki - Reserved

zdjęcia - Edyta i Grzegorz

26 komentarzy:

  1. Muszę zajrzeć do Mohito, mają sliczne sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, lubię ten kolor :) Szkoda, że obecnie nie ma takich ładnych sukienek w Mohito, bo mam kartę podarunkową i jak na złość nic nie mogę wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą, ja też obecnie nic ciekawego w Mohito nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, bardzo lubię kolor miętowy. Szukam w nim szpilek :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo są kroje ponadczasowe , hot kolory rządzą przez kilka sezonów. Sukienka ładna ,szkoda zeby w szafie wisiała .
    Piękne buty !

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci w tej sukience:) mega zgrabna i nogi do nieba<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam wszystkie opinie, bardzo ładna sukienka. Mam pytanie odnośnie naszyjnika z jakiego sklepu pochodzi? Bardzo mi się podoba i szukam czegoś podobnego:) Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, przepraszam ze dopiero teraz Ci odpisuje - naszyjnik był pożyczony, kupiony w Renomie we Wrocławiu na takim stoisku wyspie, ale co to za marka nie wiem, dość dawno kupiony;

      Usuń
  9. prześlicznie wyglądasz, sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak mam, a czasami te "stare", duuuużo fajniejsze od nowych:)
    Sukienka rzeczywiście ponadczasowa, świetny krój i piękny kolor, fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. For me it is as always: a look adorable and stylish. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę kochana, no Ty to wiedziałaś jak się ustawić z tymi randkami ;) hehe a sukienka przeurocza jest, w Mohito mają świetne fasony i kolory :) Bardzo Ci pasuje ta mięta, świetnie kontrastuje z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miętowy kolor bardzo ładnie podkreśla Twoje włosy, fason ponadczasowy i na pewno jeszcze nie raz ją włożysz.

    OdpowiedzUsuń
  14. w tym kolorze sukienki wyglądasz bajecznie, bardzo współgra z twoją urodą.super

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim odczuciu ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje ! Plus za buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka piękna - i fason i kolor :)
    Szalejesz z tymi randkami :)
    Ślicznie wyglądasz i te szpilki - super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie klasyczne fasony nigdy nie wychodzą z mody! Ślicznie Ci. Mięta to Twój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor sukienki cudnie pasuje do Twoich włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Ci w mięcie!!! Sukienka ładniej się prezentuje z tymi pantofelkami:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczna sukienka, idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjęcia, jak zawsze zresztą :) Przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie całkiem perfekcyjna ;) A miętowe sukienki są po prostu boskie :) Mnie tez podobają się stylizacje na http://wedly.pl/mietowe-sukienki-na-wesele/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!