czwartek, 31 lipca 2014

Summary of July.



       Połowa wakacji za nami, czas nieubłagalnie biegnie do przodu, jak dla mnie trochę za szybko... Nie mam pomysłu jak mogłabym go zatrzymać. U Was jest podobnie? :)


Przed Wami kolejne podsumowanie miesiąca. Niepublikowane zdjęcia, wydarzenia , w których miałam przyjemność uczestniczyć oraz zapowiedź tego co będzie.
Zapraszam!




Wystawa w Ognisku Kultury Plastycznej, podsumowująca cały rok pracy.












Zapowiedź...


Zdjęcia - Edyta Cygan

18 komentarzy:

  1. Hmmm..., gna jak szalony, jakbyś jednak znalazła sposób na spowolnienie, zdradzisz?:))
    Fajne podsumowanie, a i zapowiada się baaardzo ciekawie:*


    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety nie można zatrzymać czasu chociażby się chciało. Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadza się czas szybko ucieka... bardzo ładne zdjęcia :)
    Czekam na kolejne posty, zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie czas na razie może pędzić, szybciej nadejdzie upragniony urlop ;-) Rzeczywiście, to uśmiechnięte zdjęcie w amarantowej spódnicy jest świetne - takie spontaniczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez bym chciała, żeby czas wolniej płynął, ale cóż trzeba iść do przodu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A powiedz coś więcej o tej wystawie: co robisz na tym zdjęciu? Czy jesteś związana z tym ośrodkiem jakoś zawodowo?
    A czasu nie zatrzymasz, nie miej złudzeń;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystawa to podsumowanie całego roku pracy w http://www.plastyka-ognisko.edu.pl/ - rysunek, fotografia, rzeźba, malarstwo;
      ja chodziłam na zajęcia z fotografii cyfrowej - robiłam zdjęcia ale też pozowałam czasami, zawodowo nie jestem z ogniskiem związana :)

      Usuń
  7. masz piękny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wciąż nie mogę się napatrzeć na tę tiulową spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają Twoje włosy w słońcu. Są tak zupełnie pomarańczowe, wręcz neonowe. Perfekto!

    www.itisrosee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super mix zdjęć:) różowa spódnica z tiulu od razu rzuciła mi się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ta Twoja rozowa spodniczke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful recap dear!!! My favorites is (obviously) the tulle skirt!!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety czas leci nieubłaganie :( a co do zdjęć to bardzo podoba mi się Twoja tiulowa spódniczka, a truskaweczki aż ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne inspirujące zdjecia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!